۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۵۷۴
در راستای مطالبات رهبری محقق شد؛

آغاز فعالیت دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در آذربایجان شرقی

دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه استان آذربایجان شرقی با محور قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری در راستای نیل به اهداف و انجام وظایف مشخص شده در اساسنامه‌ی خود، شروع به فعالیت کرد.
وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه استان آذربایجان شرقی در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه برای اهتمام به تحقق عملی وحدت حوزه و دانشگاه، تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و با حضور نمایندگانی از حوزه و دانشگاه در محل دانشگاه تبریز تشکیل شد.

با توجه با اهمیت موضوع وحدت حوزه و دانشگاه و با توجه به تبیین راه‌کارهای این امر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه استان آذربایجان شرقی با محور قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در راستای نیل به اهداف و انجام وظایف مشخص شده در اساسنامه‌ی خود، شروع به فعالیت کرده است.

اولین جلسه شورای مرکزی دبیرخانه با حضور اعضای حوزوی و دانشگاهی خود، روز شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷در تالار علامه جعفری ساختمان حوزه ریاست دانشگاه تبریز برگزار شد.

براساس این گزارش، تهیه بسته‌ حمایتی برای انجام طرح‌های پژوهشی با موضوعات مرتبط با دبیرخانه، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، دوره‌های دانش افزایی، کرسی‌های نظریه پردازی و همایش های منطقه‌ای با موضوعات مرتبط با اهداف دبیرخانه، از جمله مهم‌ترین مصوبه های اولین جلسه‌ شورای مرکزی دبیرخانه بود./۹۶۹/د102/ب1

منبع: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

ارسال نظرات