۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۶۹۹۱۹
برای سال تحصیلی جدید؛

دوره های ویژه تربیت استاد از میان طلاب مدرسه باقرالعلوم رامهرمز برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز از برگزاری دوره های ویژه تربیت استاد از میان طلاب نخبه مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حجت الاسلام منصوری، مدیر مدرسه باقر العلوم رامهرمز

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تاکنون تکلیف پذیرش استاد برای سال تحصیلی جدید مشخص نشده است، اظهار داشت: متأسفانه عمدتا پذیرش شدگان به دلیل عدم کسب امتیاز لازم از سوی مرکز مدیریت رد شدند و در حال پیگیری هستیم که آیا برای سال تحصیلی جدید مجوز پذیرش استاد داده می شود یا خیر.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با بیان اینکه از طلاب مدرسه نیز در آینده نزدیک به عنوان استاد استفاده خواهیم کرد، افزود: در این باره 8 طلبه را به مرکز معرفی کردیم تا پس از قبول شدن در امتحانات مدنظر برای تدریس، از اندوخته های علمی آنها در حوزه استفاده شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در راستای تربیت استاد و کادر بومی برای مدرسه در حال پیگیری دوره های ویژه ای هستیم، ادامه داد: برای تربیت استاد از میان طلبه ها، دوره ها و مصاحبه های خاصی برای طلاب مستعد برگزار و مقرر کردیم تا طلبه های ضعیف برای ارتقای سطح علمی به آنها مراجعه و از این طریق با متد و شیوه های تدریس و کلاس داری آشنا شوند همچنین اساتید مدرسه دوره هایی برای طلاب نخبه برگزار کردند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه در تابستان دوره آموزشی 50 روزه ای برگزار می شود، گفت: در این دوره طلابی که از لحاظ درسی، عقب مانده و یا خواهان ارتقای سطح هستند، شرکت خواهند کرد ضمن اینکه یک سری برنامه های اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید ابراز کرد: خواسته ما پذیرش طلبه از میان دارندگان مدرک سیکل و دیپلم است که تنها اجازه پذیرش از دارندگان مدرک دیپلم به ما داده شد اما هنوز تعداد پذیرفته شدگان مشخص نشده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات