۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۶۹۹۹۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

پیگیری مشکلات مردم رأس امور نمایندگان مجلس است

حجت الاسلام و المسلمین گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مشکلات مردم را پیگیری و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مؤیدی نماینده شهرداران استان خراسان شمالی، اظهار داشت: پیگیری کارها و برنامه‌های عقب‌افتاده باید یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس باشد و نباید برنامه‌ای که در مجلس طرح می‌شود مدتی طولانی بر زمین بماند و اگر کاری در خصوص آن انجام داده‌اند باید اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کنند.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه میدان کار برای خدمت بهتر و شایسته‌تر باز است، افزود: زمینه‌های خدمت برای همه مسؤولان آماده‌ شده است و باید همه قدردان این موقعیت خطیری که نظام اسلامی به ما داده است باشیم.

وی در ادامه با اشاره به قوانین دست‌وپا گیری که بعضاً مربوطه به دوران قبل از انقلاب است، افزود: بعضی از قوانینی که در شرایط و زمان خاصی وضع‌شده است، باید تجدیدنظر و به‌روزرسانی شود تا موانع پیشرفت و آبادانی کشور از بین برود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید تنها به فکر جمع‌آوری رأی باشند؛ بلکه باید با عملکرد خوبشان زمینه‌های جذب آراء مردمی را فراهم کنند.

وی افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که مجلس خاصیت اصلی خود را ازدست‌داده است و کار نمایندگان، به‌جای رفع و پیگیری مشکلات جامعه، تنها قیام و قعود است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی تصریح کرد: نمایندگی مجلس باید با حضور میدانی خود در جامعه، لیست مشکلات را به‌صورت منطقه‌ای جمع‌آوری کنند و در جلسات مجلس آن‌ها را مطرح و پیگیری کنند تا رفته‌رفته مشکلات و نارضایتی‌ها برطرف شود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که امروز در شهرهای وجود دارد گلایه‌های شهرداران و مشکلات نیروهای انسانی آن‌هاست و لازم است نمایندگان پای صحبت‌های آن‌ها بنشینند و مشکلات آن‌ها را لمس و مرتفع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: شهرداری‌ها خدمات بسیار خوب و زیادی به مردم ارائه می‌کنند و درعین‌حال کمترین بودجه را دریافت می‌کنند و باید در این خصوص دولت و نمایندگان به فکر چاره باشند./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات