۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۷۰۲۱۷
در طرح نشاط معنوی ویژه تابستان؛

۷۵۰ مبلغ به سراسر‌ کشور اعزام می‌شوند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح نشاط معنوی در دستور کار است و از روز شنبه ۷۵۰ مبلغ دینی از قم به امام زاده‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند تا نوجوان انس بیشتری با فضای معنوی بقاع متبرک داشته باشند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده اظهار داشت: ماه رمضان 1300 نفر از مبلغین از استان قم به بقاع متبرک سراسر کشور اعزام شدند و به تبلیغ دین پرداختند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال اعزام مبلغ بیش از سال گذشته بود، افزود: اقامه نماز جماعت و سخنرانی و برگزاری کلاس تفسیر در امام زاده‌ها از جمله برنامه‌های مبلغین در بقاع متبرک بود و همچنین برنامه جزءخوانی قرآن‌کریم و برنامه لیالی قدر با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: تابستان نیز با توجه به اینکه اوقات فراغت دانش آموزان است فضایی باز می‌شود و فرصت مناسبی است تا نوجوانان و جوانان را به سمت بقاع متبرک بکشانیم و طرح نشاط معنوی را مورد توجه قرار دادیم.

شفیع زاده خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی در دستور کار است و از روز شنبه 750 مبلغ دینی از قم به امام زاده‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند تا نوجوان انس بیشتری با فضای معنوی بقاع متبرک داشته باشند./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات