۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۵۷۰۳۰۱

پذیرش ۳۵ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از پذیرش طلاب جدیدالورود بر اساس ظرفیت این مدرسه خبر داد و گفت: از بین ۹۰ داوطلب شرکت کننده در دوره مصاحبه ۳۵ طلبه خواهر جذب می شود.
خواهران طلبه

حکیمه صدری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود اشاره کرد و بیان داشت: داوطلبان و علاقه مندان ورود به حوزه علمیه خواهران پس از نام نویسی اولیه براساس معدل و شرایط اولیه دعوت به شرکت در مصاحبه ورودی شدند.

وی با اشاره به ظرفیت مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد اشاره و عنوان کرد: از بین داوطلبان ورود به حوزه 35 نفر از افرادی که شرایط لازم را دارا باشند و در مصاحبه ورودی موفق شوند جذب می شوند.

صدری با اشاره به شرکت 90 بانوی لرستانی در برگزاری دوره مصاحبه ورودی خاطرنشان کرد: دوره مصاحبه با شرکت این افراد و با حضور اساتید، مشاوران و مدیر و معاونان حوزه علمیه برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از اعلام نتایج مصاحبه داوطلبان و شرکت کنندگان که اوخر مرداد و یا نیمه نخست شهریور اعلام می شود، پذیرفته شدگان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد داشتن علم و اخلاق را مهم ترین عامل در پذیرش طلاب عنوان کرد و گفت: طلاب برای موفقیت در مدارس علمیه باید دارای توانایی و انگیزه لازم باشند.

وی در ادامه به نقش اساتید در تقویت انگیزه طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: اساتید به عنوان مهم ترین و مناسب ترین الگو برای طلاب هستند و انگیزه و هدف طلاب در مدارس علمیه و با حضور اساتید تقویت می شود.

صدری در پایان ابراز امیدواری کرد که با پذیرش جوانان توانمند و با انگیزه شاهد رشد و ارتقای دینی و علمی در مدارس علمیه باشیم و از ظرفیت خواهران طلبه بتوانیم در فضای حوزه بهره مند شویم./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات