۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۰۴۹۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دشمن با ایجاد التهابات اقتصادی در پی تلخ کردن کام مردم است

حجت‌الاسلام سالاری گفت: هدف دشمن این است که با ایجاد التهابات و نابسامانی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کام مردم تلخ کنند.
سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، حساسیت دشمنان در آستانه چهل‌سالگی انقلاب را از نکات مهم امسال دانست و اظهار کرد: دشمن امروز محافظه‌کاری را کنار گذاشته و آشکارا و بی‌پرده شمشیر را از رو بسته و قصد دارد نگذارد حلاوت جشن چهل‌سالگی انقلاب را مردم حس کنند؛ ازاین‌رو ما هم باید در رویه خود شفاف باشیم و نگاه زهرآلود و قهرآلود دشمن را رصد کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از حربه‌های دشمن شبهه افکنی در میان جوانان و نوجوان است تا نسل جوان را نسبت به انقلاب و آینده کشور ناامید کرده و با بزرگنمایی معضلات و مشکلات جامعه بین مردم و انقلاب شکاف ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به تلاش‌های بی‌امان دشمن از سال‌ها قبل برای ایجاد نابسامانی‌ها در چهلمین سال انقلاب، افزود: متأسفانه عده‌ای دانسته یا ندانسته با ملتهب کردن جامعه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و هدف دشمن نیز همین است که با ایجاد التهابات و نابسامانی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی سالگرد پیروزی انقلاب را به کام مردم تلخ کنند.

وی که دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خراسان شمالی نیز هست، در ادامه ضمن تشریح اهداف و راهبردهای پیش‌بینی شده ستاد، خلاصه‌ای از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این ستاد را یادآور شد و اظهار کرد: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان در مهرماه سال 96 کلید خورده و رسماً آغاز به کار کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده ولی فقیه و استاندار در هفته‌های آینده جلسه شورای راهبردی ستاد چهلمین سالگرد با حضور تمام اعضا تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: قبل از تشکیل رسمی ستاد ابلاغ کمیته‌ها و کارگروه‌ها از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای راهبردی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در استان صادر خواهد شد و پس از آن ستاد به‌طور رسمی کار عملیاتی خود را شروع می‌کند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات