۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۵۰۴
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

مسؤولان به جای شعار دادن، انقلابی و جهادی عمل کنند

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که مشکلات را با مدیریت جهادی و انقلابی می توان به راحتی پشت سر گذاشت، گفت: مسؤولان به جای حرف زدن و شعار دادن در میدان عمل انقلابی و جهادی رفتار کنند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است که پای این انقلاب با اقتدار ایستاده اند، گفت: مردم بار مسؤولیت بزرگی همچون حفظ و حراست از انقلاب را به دوش می کشند.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود بر ضرورت رفتار متواضعانه مسؤولان با مردم تأکید کرد و افزود: مسؤولان باید بدانند که این جایگاهی که امروز به آن تکیه زده اند محصول خون پاک شهیدان این کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رفتار مسؤولان و مدیران با مردم باید در شأن و جایگاه این مردم وفادار به انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: دوام و بقای انقلاب اسلامی ایران محصول حضور در صحنه و حمایت های بی وقفه ملت بزرگ ایران است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید بر این که امروز تحقق مطالبات و خواسته های به حق مردم یک وظیفه و تکلیفی است که بر عهده مسؤولان است، گفت: مسؤولان کشور باید همه توان و ظرفیت خود را برای تحقق مطالبات مردم به کار گیرند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که خواسته های مردم به حق است و مسؤولان تکلیفی جز تحقق آن ندارند، تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم رضایت عمومی را جلب کنیم چون مردم در این نظام ولی نعمت ما هستند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مسؤولان نباید بگذارند دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی از فضای به وجود آمده در جامعه سوء استفاده کنند، گفت: دشمنان انقلاب با فشارهای اقتصادی تلاش می کنند امنیت و آرامش داخلی کشور را بر هم زنند و زمینه را برای نفوذ و سلطه خود فراهم کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهربا اشاره به این که تحریم های آمریکا علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و در گذشته نیز وجود داشته است، افزود: ملت بزرگ ایران چهل سال است که از سوی آمریکای جنایت کار مورد تحریم های ظالمانه قرار می گیرد، اما این ملت با اقتدار در برابر این فشارها ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مشکلات را با مدیریت جهادی  و انقلابی می توان به راحتی پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای حرف زدن و شعار دادن در میدان عمل انقلابی و جهادی رفتار کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که باید با وحدت و همبستگی ملت توطئه دشمن را در شرایط فعلی خنثی کنیم، تصریح کرد: ناامید کردن مردم هدف و خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است و کسانی که در داخل پمپاژ ناامیدی می کنند خواسته  یا ناخواسته در مسیر دشمن حرکت می کنند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که در نظام جمهوری اسلامی همگان به ویژه مسؤولان باید در گفتار و عمل نشان دهند که انقلابی و تابع محض رهبری هستند، افزود: عمل به مطالبات مقام معظم رهبری بهترین راه خنثی سازی توطئه های اقتصادی دشمن است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مسؤولان نیز باید با مردم در مشکلات همراه باشند، گفت: نباید این طور باشد که یک مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان رفتار اشرافی گری داشته باشد و این رویکرد با آرمان های انقلاب در تضاد است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، گفت: در چنین شرایط همه باید همانند هشت سال دفاع مقدس ایثار کنیم تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ولایت مداری تنها به حرف و شعار نیست بلکه در عمل باید ثابت شود، افزود: متأسفانه برخی ها در این کشور شعار ولایت مداری سر می دهند اما در عمل همگام با خواسته های دشمن گام بر می دارند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که بعضی ها دین دارند اما متدین نیستند اگر کسی دیندار نباشد تیشه به ریشه اسلام می زند، خطرنشان کرد: اگر کسی هم از انقلاب بگوید اما انقلابی نباشد تیشه به ریشه انقلاب  می زند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات