۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۷۰۵۲۹
از ۲۳ تیرماه جاری؛

بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با اشاره به اینکه طرح امسال از ۲۳ تیرماه به مدت ۲۳ شب در مصلای یزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود، گفت: برای اجرای طرح امسال ۱۱ سخنران مطرح کشوری هماهنگ و برنامه ریزی شده اند.
بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد، صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه این استان به تشریح اهداف و نحوه اجرای بیست و پنجمین دوره این طرح در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

گنجی با اشاره به اینکه این طرح یکی از ابتکارات حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در این استان است، خاطرنشان کرد: این طرح هر ساله و بدون وقفه در فصل تابستان با دعوت از سخنرانان کشوری و برگزاری جلسات دینی با موضوعات روز جامعه برای عموم برگزار می شود.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را مهمترین هدف اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی می خواهد با گفتمان سازی و به روش سنتی یعنی گفت و گوی دو طرفه به فراگیری سبک زندگی اسلامی در جامعه بپردازد و به شبهات دینی جوانان پاسخ دهد.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد با بیان اینکه این طرح شناسنامه دار است، افزود: این طرح مورد تأیید و تأکید رهبری است و هر ساله با پیگیری های ایشان برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طرح امسال در نحوه اجرا با دوره های گذشته آن تفاوت دارد، ابراز کرد: بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی به صورت کارگاهی و آموزشی ویژه مخاطبان خاص با موضوعات از قبل تعیین شده در بازه زمانی مشخص برگزار می شود.

گنجی با بیان اینکه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی امسال با عنوان «انقلابی گری؛ بایدها و نبایدها» برگزار می شود، افزود: ضرورت باورهای اعتقادی، استکبارستیزی، انسجام و اتحاد دینی، ضرورت نگاه به توان داخلی، تلاش برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، ضرورت بیان مبانی خانواده های مهدوی، خدمت صادقانه بی منت، کسب رزق حلال و نقش آن در اقتصاد جامعه، مهرورزی و دوستی و تقویت روحیه اخلاق و شکرگزاری در جامعه از بایدهای انقلابی گری هستند که ان شاءالله با حضور عالمان دینی در مطرح امسال مطرح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح امسال از 23 تیرماه به مدت 23 شب در مصلای یزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود، گفت: برای اجرای طرح امسال 11 سخنران مطرح کشوری هماهنگ و برنامه ریزی شده اند که ان شاءالله در جمع مخاطبان خاص سخنرانی خواهند کرد.

گنجی با بیان اینکه حجج الاسلام والمسلمین فرحزاد، صدیقی، حاج علی اکبری، مروی، آقاتهرانی، حسینی قمی، میرباقری، خسروپناه، رفیعی، ماندگاری و حیدری کاشانی، سخنرانان طرح امسال در شهرکرد هستند، اظهار کرد: این سخنرانان به ترتیب در جمع کارکنان دولت، کارکنان دادگستری و وکلای استان، جوانان، طلاب و روحانیون، دانشجویان، بسیجیان، اساتید دانشگاه و جامعه پزشکی، اصحاب فرهنگ و هنر، اصناف و بازاریان، هیأتهای مذهبی و تشکل های دینی و فرهنگیان استان به تشریح ابعاد مختلف انقلابی گری خواهند پرداخت./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات