۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۷۰۵۵۲
آیت الله طبرسی در دیدار آذری جهرمی:

فضای مجازی نباید به جولانگاه جریان های ضد انقلاب تبدیل شود

آیت الله طبرسی با بیان این که فضای مجازی نباید به جولانگاه جریان های ضد انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شود، گفت: باید یک نظارت مستمری بر این فضا صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.
دیدار وزیر ارتباطات با آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری دیدار و گفت و گو کرد.

آیت لله طبرسی در این دیدار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دوره تصدی جدید این وزارت خانه بر ضرورت ساماندهی بهتر فضای مجازی تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که فضای مجازی نباید به جولانگاه جریان های ضد انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شود، افزود: باید یک نظارت مستمری بر این فضا صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلات به ویژه مسائل امنیتی برای کشور نباشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جریان های ضد انقلاب از ظرفیت فضای مجازی علیه انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم مدیریت این گونه فضاها در اختیار دیگران باشد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که در جریان فتنه سال 88 و حوادث دی ماه سال گذشته دشمن از طریق فضای مجازی اقدامات مخرب بسیاری را انجام دادند، تصریح کرد: در چنین شرایطی حمایت از پیام رسان های داخلی یک ضرورت مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نباید بگذاریم مدیریت چنین فضاهای مهم و حساسی در اختیار دشمن باشد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از فضای مجازی به عنوان ابزاری مهم برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می کنند.

وی با تأکید بر ساماندهی فضای مجازی و نظارت کامل بر فعالیت های این بخش، تصریح کرد: ساماندهی فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی مدون است که در این راستا همه بخش های کشور باید همکاری مناسب داشته باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که از فضای مجازی می توان به عنوان ابزار مناسبی برای رساندن پیام انقلاب به جهان بهره گرفت، تصریح کرد: باید از این ابزار مهم در جهت جهانی سازی گفتمان انقلاب بهره گیریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز غرب سرمایه گذاری گسترده در فضای مجازی انجام می دهند، بیان داشت: امروزه به وضوح می بینیم که بخش مهمی از تهدیدات علیه انقلاب و نظام اسلامی از طریق همین فضای مجازی در حال صورت گرفتن است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که باید یک هدف گذاری مناسبی برای برخورد با تهدیدات فضای مجازی در جامعه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با وجود ضربه های سنگینی که در سال های اخیر از این فضاها به کشور وارد شده، اما تاکنون درمان قطعی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با اشاره به این که نظام سلطه امروز برای تضعیف هویت دینی و انقلاب جوانان انقلابی کشورمان از فضای مجازی استفاده می کند، بیان داشت: ما نیز باید از این ظرفیت برای رساندن پیام انقلاب و تقویت مبانی دینی بهره گیریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فضای مجازی ظرفیت های بالایی نیز در بخش های مختلف دارد که می توان از آن در جهت مفید استفاده کرد، افزود: باید با برنامه ریزی آسیب های ناشی از فضای مجازی را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به این که امروز دسترسی به فضای مجازی بسیار راحت و سهل شده است، بیان داشت: متأسفانه این سهل بودن دسترسی به فضای مجازی حتی بر روابط خانوادگی نیز تأثیرات منفی گذاشته است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات