۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۷۰۶۶۰

آموزش قصه های قرآنی به زبان انگلیسی

یکی از برنامه های طرح نشاط معنوی که همه ساله در تابستان در بقاع متبرکه برگزار می شود آموزش قصه های قرآنی به کودکان و نوجوانان است.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد لباس دوخت مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب استان تهران در مورد طرح نشاط معنوی، ابراز داشت:این طرح قرار است از شانزدهم تیرماه شروع و تا پایان مرداد ماه ادامه داشته باشد.در غرب استان تهران در چهار امامزاده این طرح برگزار می شود.امامزاده حسن،امامزاده معصوم،امامزاده عبدالله و بقعه شیخ عبدالله.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:کلاس های طرح نشاط معنوی برای تمام اقشار است.از کودک و نوجوان گرفته تا افراد بزرگسال و بالغ.این کلاس ها شامل موضوعات قرآنی دینی ورزشی و آموزشی می شود.

حجت الاسلام لباس دوخت همچنین در مورد آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان گفت:در طرح نشاط معنوی قصه های قرآنی به زبان انگلیسی ترجمه شده و به کودکان آموزش داده می شود.در واقع با این کار دو هدف دنبال می شود.یکی آموزش زبان انگلیسی و دوم بیان قصه های قرآن

وی همچنین در مورد تعداد شرکت کنندگان در این چهار امامزاده ابراز داشت:بانوان استقبال بیشتری از این طرح داشته اند و نزدیک به ۵۰۰ نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.البته تعداد آقایان نزدیک به چهار صد نفر است.

لباس دوخت همچنین در انتها به جوایز این طرح اشاره داشت و گفت:در انتهای این طرح آزمونی از شرکت کنندگان گرفته می شود و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است طرح نشاط معنوی در بسیاری از امامزادگان استان تهران برگزار می شود./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات