۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۷۰۸۷۷
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

کرامت زن مسلمان در حفظ حجاب و عفت است

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان این‌که مشکل بانوان در رفتن به ورزشگاه نیست، گفت: کرامت زن مسلمان در حفظ حجاب و عفت است.
عبداللهی مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدحسین عبداللهی مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی عصر امروز در جمع اعضای کانون‌ها در تالار نور گفت: فضای مجازی به‌گونه‌ای تبلیغ می‌کند که انگار تنها مشکل بانوان نرفتن به ورزشگاه و تماشای مسابقات فوتبال است.

وی افزود: کسی با ورزش بانوان مخالف نیست آیا کرامت بانوان ایرانی در نرفتن به ورزشگاه است کرامت زن مسلمان در حفظ حجاب و عفت آن است و خوشبختانه زنان در عرصه اجتماعی حضور خوبی دارند زن مسلمان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی پیشتاز است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی سپس با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستانی افزود: محور فعالیت اوقات فراغت خانواده است پدر و مادر نوجوان و جوان مخاطب مساجد هستند طرح اوقات فراغت فقط کلاس نیست شما وظیفه‌ دارید روحیه شادی و نشاط دینی را در مردم زنده کنید.

عبداللهی با توجه به این‌که امسال در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم یادآور شد: انقلاب اسلامی به پختگی کامل رسیده است در برنامه کلاس‌ها به این موضوع توجه داشته باشید 160 برنامه در موضوع نماز پیش‌بینی و 32 برنامه برای قرآن و عترت تدارک دیده‌شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به این‌که برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده خاطرنشان کرد: با ورود به حوزه فضای مجازی و آموزش فضای پاک در استفاده و ترویج محتوای دینی و تولید آن تلاش کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن برای ایجاد اختلاف و کوبیدن روحانیت و ارزش‌های دینی کوشش می‌کند جوانان را از مساجد دور کند ظرفیت سپاه و بسیج در مساجد بالا و با آنان هماهنگ کنید تلاش کنید تا از امکانات مجموعه بهره بگیرید.

عبداللهی افزود: امروز فلش بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و مردمی رو به بالاست معلوم می‌شود فعالیت مردم در عرصه مساجد تأثیرگذار است تربیت باید ماحصل فعالیت‌ها باشد و این موضوع برای ارشاد مهم است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: عموم مردم، نمازگزاران مجاوران می‌توانند اعضای کانون‌های فرهنگی هنری باشند مسجد با منفی گرایی خودرایی و انفعال سازگاری ندارد با تلاش و همت شما باید مساجد از این شرایط خارج شوند./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات