۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۷۰۹۳۲
عضو ارشد حزب الله:

محور مقاومت شکست سنگینی را به عربستان و اسرائیل وارد کرده است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به تحمّل شکست سنگین اسرائیل و عربستان در روزهای اخیر از سوی محور مقاومت بر ضرورت ایستادگی تا نابودی کامل دشمنان تاکید کرد.
شیخ علی دعموش عضو ارشد حزب الله

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی فصل مشترک میان جبهه‌ها و مقابله‌های سیاسی و نظامی از یمن و سوریه تا عراق و لبنان و فلسطین را نزاع محور آمریکایی ـ اسرائیلی با محور مقاومت دانست.

حجت الاسلام دعموش با بیان آنکه نتیجه نهایی نبرد میان جبهه حق و باطل آینده منطقه را تغییر می‌دهد، گفت: تا کنون این رویارویی‌ها به سود محور آمریکایی نبوده بلکه آنان دائما از شکستی به شکست دیگر منتقل می‌شوند.

وی افزود: آخرین شکست دشمنان در ساحل غربی یمن و جنوب سوریه است. عربستان در یمن با وجود جنگی تمام عیار و تجاوزگری‌های وحشیانه نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد و متحمّل شکست سنگینی شد.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اجبار سعودی‌ها به توقف حمله به الحدیده به دلیل خسارت‌های فراوان خاطر نشان کرد: همراستا با ناکامی سعودی‌ها، رژیم صهیونیستی نیز در حمایت از گروهک‌های تروریستی مسلح جنوب سوریه و حفاظت از موجودیت آنان ناکام ماند.

حجت الاسلام دعموش اظهار داشت: اسرائیل از تروریست‌ها حمایت کرد تا آنها نقش کمربند محافظتی رژیم صهیونیستی را ایفا کنند اما با تغییر معادلات در جنوب سوریه، نتانیاهو به ناچار از دولت سوریه خواست تا به توافقنامه 1974م پایبند باشد و این اقرار ضمنی به شکست اسرائیل است.

وی با اشاره به آنکه شکست دشمنان به معنای پایان یافتن نبرد و دشمنی نیست، تصریح کرد: همچنان در قلب میدان نبرد هستیم و دشمنان نیز فشار اقتصادی، سیاسی، نظامی، مالی و رسانه‌ای را تشدید کرده است و به سهولت حاضر به تسلیم شدن نیست اما با ایستادگی و مقاومت سرانجام شکست سنگینی خواهند خورد.

نایب رییس شورای سیاسی حزب الله در پایان با بیان اهمیت تشکیل هرچه سریعتر دولت جدید و آسیب‌های ناشی از تاخیر در تشکیل حکومت تاکید کرد: عربستان سعودی برای جبران ناکامی‌های خود به دنبال ایجاد ناآرامی در لبنان و جلوگیری از تشکیل دولت جدید است اما اینبار نیز رسوا خواهند شد./981/ب901/ر

ارسال نظرات