۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۷۱۰۱۴
آیت الله ناصری در دیدار با جهانگیری:

امیدواریم مشکلات کشور با مدیریت دولت برطرف شود

استاد عرفان و اخلاق ضمن آرزوی موفقیت برای هیأت دولت و دیگر مسؤولان به منظور برطرف شدن مشکلات کشور، ابراز امیدواری کرد با مدیریت دولت کشور بتواند در برابر فشارهای دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی برسد.
دیدار جهانگیری با آیت الله ناصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در ادامه سفر خود به اصفهان با آیت‌الله محمد ناصری استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه، در منزل وی در دولت آباد دیدار کرده و با آیت الله ناصری به گفت‌وگو پرداخت.

جهانگیری در دیدار با آیت الله ناصری با بیان اینکه مشکلات امروز کشور افزایش یافته و هدف دشمنان در توطئه‌های مختلفی که ایجاد می‌کنند مبارزه با دین مردم و ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی است، گفت: بیش از هر زمان دیگری امروز به دعای خیر و حمایت روحانیون و علمای کشور نیازمند هستیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم و در برابر توطئه‌های دشمنان به پیروزی و سربلندی برسیم.

وی از از آیت الله ناصری طلب دعای خیر کرد و افزود: دعای خود را از دولت دریغ نکنید تا مسائل و مشکلات به خود دشمنان بازگردد و ملت و دولت ایران با سربلندی از این مقطع و شرایط سخت عبور کنند.

آیت الله ناصری استاد اخلاق و عرفان در پاسخ به اظهارات معاون اول رییس جمهور ضمن دعای خیر و آرزوی سربلندی و موفقیت برای ملت ایران و موفقیت دولت در خدمت رسانی به مردم، گفت: امیدواریم مشکلات و مسائل مختلفی که کشور با آن روبرو شده با مدیریت دولت و اعضای آن برطرف شود و بتوانیم بر فشارها و تهدیدات دشمنان از جمله آمریکا غلبه کنیم./1304/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات