۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۷۱۶۳۴
آيت الله نمازي:

مشکلات اقتصادي کشور به دليل ضعف مديريتي است

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأکید بر اينکه مشکلات اقتصادي کشور به دليل ضعف مديريتي است، گفت: معرفت رمز پيروزي در برابر تهديدات و شبيخون فرهنگي دشمن است.
آيت الله نمازي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي پيش از ظهر امروز در جمع اعضاي هيات رئيسه و رؤساي دانشکده ها و مديران دانشگاه کاشان با تبريك دهه كرامت، لزوم مسلح شدن استادان دانشگاه ها به سلاح معرفت شناسي را يادآور شد و گفت: معرفت رمز پيروزي در برابر تهديدات و شبيخون فرهنگي دشمن است.

وي اظهار داشت: بالاترين علم معرفت الله است و هنر استادان دانشگاه ها بايد اين باشد که هم خود را مسلح به معرفت شناسي کنند و هم اين اصل مهم را به دانشجويان منتقل کنند.

به گفته وي، آن چيزي که مي تواند جوانان ما را در برابر تهديدات و شبيخون فرهنگي دشمن پيروز و از دانشجو صيانت کند معرفت است.

آيت الله نمازي افتخارات و کسب رتبه هاي برتر دانشگاه کاشان در ابعاد جهاني و بين المللي را سبب افتخار دانست و اظهار داشت: ميدان کار براي دانشگاه ها باز است و سنگرهاي فراواني پيش روي دانشگاه است که اگر دانشگاه ها فعال‌تر شوند مي توانند سنگرهاي جهاني را فتح کنند.

وي وزارتخانه هاي آموزش و پرورش و علوم را به دليل اينکه با جسم و روح انسانها در ارتباط هستند نسبت به ديگر وزارتخانه ها ممتاز تر دانست و افزود: نوجوانان در آموزش و پرورش و جوانان در دانشگاه ها به دليل شرايط خاص سني نياز شديد به علم و معرفت دارند.

نماينده ولي فقيه دركاشان خاطر نشان کرد: وصيت نامه امام خميني(ره) و ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در خصوص جوانان و نوجوانان بايد استخراج و در دانشگاه ها کارشناسي شود.

به گفته وي در دانشگاه ها نبايد اختلافات سياسي وجود داشته باشد و استاد در نظام توحيدي بايد دارای جامعيت بوده و ابعاد معنوي جوانان را هم مد نظر داشته باشد.

آيت الله نمازي با اشاره به اينکه مشکلات اقتصادي کشور به دليل ضعف مديريتي است اظهار داشت: اساتيد دانشگاه ها بايد اين هنر را داشته باشند که هم خود به معرفت شناسي مسلح شوند و هم به دانشجويان کمک کنند تا در آينده براي اداره نظام مدير کم نداشته باشيم و بتوانند بر مشکلات به خوبي فائق آيند.

لازم به ذكر است، عباس زراعت رييس دانشگاه كاشان در ابتداي اين ديدار گزارشي از فعاليت و اقدامات انجام شده دانشگاه كاشان را ارائه كرد./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات