۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۷۱۸۳۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

گردشگری موجب نشاط و پویایی در جامعه می ‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت زیرساخت ها در حوزه گردشگری تأکید کرد و گفت: گردشگری موجب نشاط و پویایی در جامعه می ‌شود و از رکود و خستگی جلوگیری می ‌کند.
امام جمعه خرم ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بیت امام جمعه خرم آباد، گفت: گردشگری منجر به نشاط و پویایی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم ‌ترین، بیشترین و بهترین منبع درآمد دولت‌ها و ملت‌ها از صنعت گردشگری است، افزود: این صنعت منبع درآمدی ثابت و زوال ‌ناپذیر دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به نقش گردشگری زمینه اقتصادی اشاره و عنوان کرد: گردشگری در جامعه از رکود و خستگی جلوگیری می ‌کند.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان با توجه به جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری باید به قطب گردشگری در کشور تبدیل شود، اظهار داشت: در این راستا نیازمند توجه، تبلیغات و معرفی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه لرستان در حوزه گردشگری در گیر مشکلات فراوانی همچون نبود زیرساخت های مورد نیاز و حمل و نقل است، ادامه داد: برای تبدیل به قطب گردشگری در کشور باید زیرساخت ها فراهم و مشکلات برطرف شود.

وی قلعه فلک‌الافلاک را یکی از آثار تاریخی مهم کشور عنوان کرد و گفت: از توقعات مردم لرستان رسیدگی به این اثر تاریخی گرانبها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت گردشگری مذهبی اظهار داشت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم در زمینه گردشگری مذهبی در کشور وجود دارد، این مهم نیز باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات