۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۷۱۹۵۲
حجت الاسلام آقاتهرانی:

ولایتمداری بهترین معیار برای شناخت میزان انقلابی بودن افراد است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، ولایتمداری را بهترین معیار برای شناخت میزان انقلابی بودن افراد دانست و گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان کشور نون به نرخ روز خورند و هر طرف باد بوزد، همان طرفی هستند.
آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، شامگاه جمعه، 29 تیرماه، در ادامه سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی که هر شب به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار می شود، با تشریح ارتباط روحیه انقلابی گری با مسأله ظهور و مهدویت، گفت: انقلابی به کسی می گویند که به راحتی تغییر را بپذیرد.

وی با تأکید بر اینکه شخص انقلابی هدف دار و هدفمند عمل می کند، افزود: به یقین مهمترین هدف شکل گیری انقلاب و استمرار روحیه انقلابی در بین افراد جامعه رسیدن به حکومت مهدوی است.

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به این جمله امام راحل که فرمود: «اگر کسی حتی به مردم خدمت کند اما هدفش رسیدن به حکومت مهدوی نباشد، خائن است»، اظهار کرد: باید هدف را بدانیم و در مسیر تحقق اهداف قدم بگذاریم؛ به یقین فرد انقلابی برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی و تلاش می کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، حق مداری را مهمترین و برترین هدف یک فرد انقلابی بیان کرد و ادامه داد: رسیدن به حق و حق مداری مهمترین هدف فرد انقلابی است؛ فرد انقلابی با هر کسی امضا نمی کند، تقید دارد و با دشمن پای میز مذاکره نمی نشیند.

وی با تأکید بر اینکه فرد انقلابی تنها در مسیر خداوند متعال و اهل بیت(ع) قرار دارد، خاطرنشان کرد: شخص انقلابی می فهمد حجت کیست و تنها از او پیروی می کند؛ در دوران غیبت ولی فقیه برای فرد انقلابی حکم حجت دارد.

این استاد اخلاق، ولایتمداری را بهترین معیار برای شناخت میزان انقلابی بودن افراد دانست و اظهار کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان کشور نون به نرخ روز خورند و هر طرف باد بوزد، همان طرفی هستند.

به گفته وی، فرد انقلابی حق را به شخصیت ها نمی شناسد بلکه اعمال و رفتار افراد برایش مهم است.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه عافیت طلبی با انقلابی بودن همخوانی ندارد، تصریح کرد: انقلابی بودن با بندگی خداوند متعال ارتباط مستقیم دارد؛ هر چه قدر فرد با خداتر باشد به یقین انقلابی تر است.

وی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب حلقه گمشده همه افراد جامعه است اگر درست تبیین شود، افزود: متأسفانه برخی از مسؤولان حرف خودشان را می زنند و کاری به اسلام و انقلاب ندارند که این بزرگ ترین آفت امروز کشور است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فرد انقلابی اهل زد و بند با سایر افراد جامعه نیست، ادامه داد: فرد انقلابی نخست از خودش شروع می کند سپس برای مردم نسخه می پیچد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات