۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۷۱۹۹۰
مفتی جبل عامل لبنان:

خطر تصویب لایحه «دولت یهود» بیش از بمب‌های جنگی است

مفتی جبل عامل و صور با ابراز نگرانی از تصویب لایحه دولت یهود از امت اسلامی خواست تا با اتحاد و همدلی اجازه عملیاتی شدن این لایحه را به رژیم صهیونیستی ندهند.
حجت الاسلام حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان

به گزارش بین ‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل لبنان در دیدار با گروهی از فعالان فرهنگی تاکید کرد که تصمیم رژیم صهیونیستی برای تاسیس کشور یهود و سکوت کشورهای عربی در برابر این تصمیم مسأله جدیدی نیست.

شیخ عبدالله گفت: رژیم صهیونیستی از روز اول بر مبنای تبعیض، سرکوب و تروریسم بنا شده و این رژیم با تبعیض آشکار رفتار می‌کند اما جهانیان چشمان خود را در برابر این پدیده بسته نگاه داشته اند.

وی افزود: موضع برخی کشورهای عربی دوست و حامی اسرائیل و تعامل با این رژیم جعلی به عنان بزرگترین دشمن و نگرانی در منطقه و حامی تروریسم در پوشش سازمان ملل برای همگان آشکار شده است.

مفتی صور و جبل عامل لبنان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی وحشیانه‌ترین رفتارها را در نقض حقوق بشر و حقوق اطفال انجام داده و پرونده جنایت‌های این رژیم آکنده از جرم و جنایت در حق ملت مظلوم فلسطین، یمن، لبنان، مصر و اردن و حتی جنایت علیه انسانیت و بشریّت است.

شیخ عبدالله اظهار داشت: تصمیم اخیر اسرائیل برای تبدیل فلسطین به کشوری یهودی خود اشغالگری مجدد و تصمیمی به مراتب خطرناکتر از بمب‌های ممنوعه است و بی‌شک مسیحیان نیز از عواقب این تصمیم خطرناک در امان نخواهند بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که امت اسلامی با اتحاد و همدلی، قاطعانه در برابر هرگونه اقدام برای عادی سازی روابط ایستاده و اجازه تحقق اهداف اسرائیل را ندهد که در غیر این صورت شاهد تشدید بحران‌ها در منطقه خواهیم بود./981/ب902/ر

ارسال نظرات