۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۷۲۱۰۵
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

فشارهای روانی و اقتصادی دشمن با هدف ناامیدی مردم نسبت به نظام است

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب دست در دست یکدیگر داده و با انواع فشارهای اقتصادی و روانی و ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم تلاش می‌کنند آن‌ها را نسبت به نظام دلسرد کنند.
حجت الاسلام هدایتی - جلسه غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در دیدار شماری از روحانیان مبلغ، با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در جامعه امروزی، اظهار کرد: همه روحانیان باید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت انقلابی ماندن روحانیت حرکت و فعالیت کنند.

وی افزود: ضرورت تبلیغ دین در عصر حاضر، وظیفه روحانیان در نظام اسلامی و ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن روحانیان و حوزه‌های علمیه ازجمله مواردی است که باید همواره مورد توجه این قشر باشد.

حجت‌الاسلام هدایتی ادامه داد: روحانیان به‌عنوان پیشتازان انقلاب اسلامی و سربازان ولایت‌فقیه باید در مبارزه با استکبار با بصیرت و آگاهی کامل عمل کرده و در این راه از تمام توان و انرژی خود استفاده کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی بجنورد تصریح کرد: حضور روحانیان در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی سبب اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی شده؛ زیرا روحانیان با بصیرت و آگاهی کامل افزون بر معرفت افزایی حضوری فعال در صحنه‌های گوناگون داشته و فرصت تجاوز به دشمن را نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب دست در دست یکدیگر داده و با انواع فشارهای اقتصادی و روانی و ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم تلاش می‌کنند نظام اسلامی را از درون ضعیف و متلاشی کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: درواقع فشارهای روانی و اقتصادی دشمن با هدف ناامیدی مردم نسبت به نظام و دلسرد کردن آن‌ها در مورد آینده ایران اسلامی است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات