۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۷۲۴۵۶
از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق آبادان؛

دوره های دانش افزایی و هم افزایی اساتید حوزه علمیه برگزار می شود

حجت الاسلام نیکی از برگزاری دوره های دانش افزایی و هم افزایی اساتید حوزه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان برای نیمسال دوم تحصیلی خبر داد.
حجت الاسلام علی نیکی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان

حجت الاسلام علی نیکی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در سال گذشته تحصیلی کلاس های مقاله نویسی در طول دو ترم و تقدیر از نفرات برتر در موضوعات تحقیقی تعیین شده برگزار شد، خاطرنشان کرد: دوره سطح بیداری(گروه های بیداری) در 4 مقطع مقدماتی، متوسطه، نیمه عالی و عالی با حضور 40 تا 50 طلبه برای سال تحصیلی جدید برگزار می شود که دوره مقدماتی در قم خواهد بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان با بیان اینکه طلاب پیرامون مسائل اعتقادی در دوره بحث و کنکاش خواهند داشت، گفت: طلاب پس از ارزیابی به روستاها و محل های تبلیغی اعزام و پاسخگوی شبهات وهابیت و اعتقادی خواهند شد البته سرفصل های سطوح مختلف است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در نیمسال دوم تحصیلی دوره های دانش افزایی و هم افزایی اساتید حوزه صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: این دوره های 3 تا 5 روزه برای اساتید مدرسه شهرستان آبادان است و برای اساتید حوزه های ماهشهر، آبادان، خرمشهر، اروندکنار، شادگان دوره همایش فضل آگاهی و بیداربخشی به جوانان با موضوع فقه در زندگی است که آثار ارسالی طلاب حوزه های جنوب خوزستان در این همایش ارزیابی می شوند.

حجت الاسلام نیکی در رابطه با دوره های تابستانه عنوان داشت: در تابستان با معاونت تهذیب برای برگزاری دوره های تلبس همکاری کردیم.

وی انتشار نشریه گاهنامه عمار، برگزاری کلاس های معرفت افزایی و آشنایی با شیوه های پژوهش، برپایی کارگاه نقش طلبه موفق در جامعه و فضای مجازی و برگزاری دوره آسیب شناسی فضای مجازی را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در گذشته برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات