۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۷۲۵۱۳
امام جمعه پردیسان:

تصور فتح ایران نشانه حماقت دشمنان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: دلیل تخلف محاسباتی دشمن در مواجهه با کشورهای اسلامی و توهم فتح دو روزه کشورهای اسلامی، ناشی از عدم فهم و درک و ساده‌لوحی آنها است.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان با اشاره به آیاتی از سوره فجر اظهار داشت: اقوامی همچون قوم عاد و ثمود که از قدرت و استحکام بالایی برخوردار بودند، به دلیل طغیان و فساد در زمین با تازیانه قاطع و عذاب الهی روبرو شدند.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: امروز هم خداوند با همین قاطعیت، عدالت، قدرت و سنت در کمین مفسدان و طغیان‌کنندگان قرار دارد، همچنان که در طول این ۴۰ سال، عاقبت شوم طغیان‌گران در سراسر جهان فراوان مشاهده شده است.

وی افزود: از مصادیق طغیان‌گران و دشمنان اسلام در اوایل انقلاب می‌توان به شاه، صدام و شوروی اشاره کرد که در ایران، عراق و شمال کشور به فساد و ظلم و ستم پرداختند و به دلیل مواجهه با عذاب و سنت الهی امروز اثری از آنها وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: یکی از مهمترین نشانه‌های دشمنان اسلام، عهدشکنی و خروج از تعهدات است، صدام و نیروهای بعثی او به خیال تصرف دوباره خرمشهر، تنها چند روز بعد از قطعنامه، به ایران حمله کردند.

وی به توهم برخی از دشمنان نظام اسلامی مبنی بر تصرف دو روزه ایران اشاره کرد و گفت: ایران سرزمینی سرسخت و انقلابی است که امکان نفوذ و آسیب دشمنان در آن وجود ندارد، اما برخی همچون صدام و مجاهدین خلق احمقانه و متوهمانه تصور می‌کردند که می‌توان دو روزه این نظام و کشور عظیم را تصرف کرد، اما دیدند که عاقبت ننگین آنها چه شد.

امام جمعه پردیسان دلیل تخلف محاسباتی دشمن در مواجهه با کشورهای اسلامی را عدم فهم و درک و ساده‌لوحی آنها دانست و بیان کرد: توهم تصرف سوریه و ایران و نابودی حماس و حزب‌الله تنها در چند روز، ناشی از حماقت و نفهمی متخاصمان و معاندان اسلام است.

وی با بیان این‌که دیری نخواهد گذشت که دشمنان کوردل و ترسوی نظام اسلامی، تمام هستی و موجودی خود را از دست خواهند داد، گفت: امروز قدرت و صلابت در دستان جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب، سپاه قدس و مردم عزیز ایران است و خداوند اراده کرده که این مردم تازیانه خود را بر دشمنان اسلام فرود آورند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به مصادیق طغیان دشمنان در زمان حال خاطرنشان کرد: در پرونده آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان، نابودی کشورهایی مانند عراق، افغانستان، سوریه، یمن و تمدن آنها به چشم می‌خورد، آیا این چیزی جز طغیان نسبت به خداوند است.

وی تأکید کرد: مردم ایران عاشق شهادت هستند و کرامت آنها با شهادت حاصل می‌شود، اگر دشمنان بخواهند قدم خود را به سوی این سرزمین کج کنند، با همین سلاح شهادت، بنیان آنها کنده خواهد شد.

امام جمعه پردیسان در پایان دلیل استحکام و پایمردی رهبران و علمای اسلام در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی را این‌گونه‌بیان کرد: رهبران ما همواره در طول ۴۰ ساله نظام اسلامی محکم صحبت کرده اند، چراکه این سنت الهی که خداوند از وعده‌های خود تخلف نمی‌کند، را درک باور کرده‌اند./۸۷۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات