۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۲۶۴۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بهره مندی از رسالت های تربیتی آموزشی لازمه تربیت طلاب توانمند است

مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش اساتید در تربیت طلابی توانمند و کارآمد در عرصه تحصیل و تبلیغ اشاره و عنوان کرد: بهره مندی از رسالت های تربیتی آموزشی لازمه تربیت طلاب توانمند است.
 طلاب

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در مدارس علمیه استان بیان داشت: اساتید حوزه نقش بسزایی در رشد و پیشرفت علمی و تبلیغی این طلاب دارند.

وی به نقش اساتید حوزه در تحقق اهداف حوزه و تربیت طلابی کارآمد و موفق افزود: با بهره مندی از ظرفیت های تربیتی آموزشی باید طلابی توانمند و موفق تربیت کرد، طلابی بومی که بتوانند در تحقق اهداف حوزه و هدایت دینی جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه اظهار داشت: با تربیت طلابی توانمند و موفق در حوزه می توان گام های مؤثری در راستای رشد اخلاق و معنویت برداشت و با استفاده از ظرفیت های بومی به رسالت های خطیر در عرصه تبلیغ عمل کرد.

وی اساتید را بهترین الگو برای طلاب دانست و خاطرنشان کرد: باید طلابی انقلابی، متفکر، مؤمن و سخنور تربیت و تحویل جامعه داده شود که بتوانند در عمل به رسالت طلبگی و تبلیغی خود موفق باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت اینکه اساتید باید به رسالت تربیتی آموزشی خود عمل نمایند، ادامه داد: طلبه های ما باید به گونه ای تربیت شوند و به علوم روز مجهز باشند که بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.  

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون یک هزار و 700 طلبه در 13 مدرسه علمیه برادران استان لرستان در پایه های تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: امسال نیز حدود 200 طلبه جدیدالورود در مدارس علمیه برادران استان تحصیل خود را آغاز می کنند./9451//۳۰۳/خ

 

 

ارسال نظرات