۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۷۲۷۹۱
مدیر مرکز خدمات:

خباثت و خیانت سوء استفاده گران اقتصادی قابل گذشت نیست

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خباثت و خیانت آن دسته از افرادی که از شرایط نابسامان کنونی اقتصاد به فکر ثروت اندوزی افتاده اند را غیر قابل گذشت دانست.
دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با رئیس مرکز خدمات حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در سومین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات کشور با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ رَبَّکَ لَبِالمِرصادِ» گفت: ما باید همیشه شکرگزار نعمت‌های خداوند باشیم. یکی از این نعمت‌ها موفقیت‌های جمهوری اسلامی است و بالأخص عملیات مرصاد، که در سالروز آن هستیم. اگر به گذشته برگردیم می‌بینیم در چه شرایطی بودیم و دشمنان چطور توطئه کرده بودند تا سه‌روزه به تهران برسند اما خداوند آنان را با خشمش عذاب کرد.

وی به هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان در شرایط فعلی اشاره کرد و افزود: دشمن همانند جنگ احزاب تمام قوا، امکانات و ظرفیت شیاطین منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای را به کار گرفته تا به نظام اسلامی ضربه بزند اما این نشانه ضعف آن‌هاست و به تعبیر حضرت امام (ره) هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ادامه داد: شرایط امسال ما با سال گذشته متفاوت است و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و باید آرایش جنگی به خود بگیریم.

وی با تشبیه جنگ اقتصادی امروز به دفاع مقدس بیان کرد: آرایش جنگی در شرایط فعلی یعنی همانند زمان جنگ تحمیلی به فکر هم باشیم، ساده زندگی کنیم، در مقابل مشکلات صبور باشیم و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی گفت: شرایط امروز ما با گذشته متفاوت است، در زمان جنگ تحمیلی برای تهیه سیم خاردار نیازمند خارجی‌ها بودیم اما امروز خدا تفضل کرده و در منطقه تأثیرگذاریم پس اگر امروز آرایش جنگی بگیریم دشمن نمی‌تواند آسیبی به ما بزند.

وی عوامل داخلی در بی‌ثباتی وضعیت اقتصادی را مؤثر دانست و افزود: با وجود اینکه هنوز تحریم‌ها آغاز نشده اما شاهد نوسانات در نبض اقتصاد کشور هستیم و خباثت و دنیاطلبی عده‌ای باعث اوج گرفتن آن شده است و این خیانت‌ها قابل‌گذشت نیستند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اتکا به توان داخل در شرایط فعلی را مهم و ضروری برشمرد و بیان کرد: ایران کشور اهل‌بیت (ع) است، تمام هستی و شرف ما اینجاست، در این شرایط با اتکا به توان داخل می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و همان جوانان 18 ساله‌ای که در زمان جنگ تحمیلی فرمانده تیپ بودند هنوز هم هستند و می‌توانند تحول‌آفرین باشند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات