۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۹۸۵
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(ع) بروجرد مطرح کرد؛

رقابت ۲۲ نفر از پذیرفته شدگان مدرسه ولی عصر بروجرد در آزمون اختبار

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(ع) بروجرد با اشاره به برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی اختبار و تثبیت گفت: هم اکنون ۲۲ نفر از پذیرفته شدگان که در این کلاس ها شرکت کرده اند، در آزمون پایان دوره به رقابت می پردازند.
مدیر مدرسه ولی عصر بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، ظهر امروز در برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی اختبار در جمع خبرنگاران گفت: این دوره اختبار به مدت 20 روز در مدرسه برگزار شد.

وی از دوره آموزشی اختبار به عنوان یک دوره تثبیتی پذیرش یاد کرد و افزود: در این دوره افرادی که دوره میثاق طلبگی را در مرکز مدیریت با موفقیت گذراندند، در دوره اختبار و تثبیت شرکت کردند.

حجت الاسلام معظمی گودرزی با اشاره به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود از بین علاقه مندان ورود به حوزه خاطرنشان کرد: در مرحله پایانی اختبار و تثبیت 22 نفر از داوطلبان تاکنون موفق به گذرندان دوره های پذیرش و شرکت در این دوره شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون آزمون پایانی دوره آموزشی اختبار و تثبیت در حال برگزاری است، عنوان داشت: جواب این آزمون هفته آینده اعلام خواهد شد.

10 شهریور ماه، آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه ولی عصر(ع) بروجرد  

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد از آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه خبر داد و یادآور شد: طلاب 10 شهریور ماه سال جاری سال تحصیلی جدید را در این مدرسه آغاز می کنند.    

وی در ادامه به فعالیت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد در سطح یک اشاره و عنوان کرد: 130 طلبه در این مدرسه در پایه های یک تا شش مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام معظمی گودرزی بیان داشت: سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه ولی عصر بروجرد با حضور هشت نفر از اساتید برجسته حوزه و فعالیت پنج نفر کادر اداری آغاز می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات