۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۷۳۱۲۹
معاون علمی آستان قدس رضوی:

دانشجویان دانشگاه رضوی با هدف سرمایه گذاری چند ساله جذب می شوند

معاون علمی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی دانشگاه، گفت: امروز آزمون ورودی دکتری دانشگاه رضوی برای انتخاب سرمایه گذاری چندساله بر روی داوطلبان برگزار می شود.
آزمون دانشگاه رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ششمین دوره ورودی دانشجویان دکتری تخصصی صبح امروز در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

طهرانچی معاون علمی آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از آزمون دکتری تخصصی دانشگاه گفت: امروز آزمون ورودی دکتری دانشگاه رضوی  برای انتخاب سرمایه گذاری چندساله بر روی داوطلبان برگزار می شود.

وی افزود: این نکته مهم و قابل توجه است که دانشگاه با تکیه بر اساسنامه خود این آزمون را برگزار کند و این آزمون که امروز برگزار می شود نسبت به آزمون های دیگر که در دیگر نقاط کشور برگزار می شود آزمونی محتوایی است که از این جهت مزیت و برتری خود را دارد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: دوستان از این فرصت که اساسنامه برای دانشگاه فراهم کرده می توانند به نحو احسن استفاده کنند و ما توقع این را داریم که همه مراتب آزمون را به دقت دنبال کنند تا تمام مراحل به شکل درستی اجرا شود و در تمام  مراحل آزمون شایسته گزینی در انتخاب دانشجویان رعایت شود.

جواد وهاب نماینده سازمان سنجش نیز در حاشیه بازدید از جلسه آزمون دکتی تخصصی دانشگاه رضوی گفت: ارزیابی های سازمان سنجش بعد از این که داوطلبان جذب دانشگاه رضوی می شوند بر اساس فارغ التحصیلان دانشگاه ها در پایه های بالاتر خواهد بود به شکلی که ارزیابی داوطلبان مقطع کارشناسی زمانی که در آزمون ارشد شرکت می کنند صورت خواهد گرفت که تاکنون آمارها نشان دهنده این است که افراد قابل قولی جذب شده اند.

وی افزود: تاکنون مقیاس ها در مراحل جذب خوب بوده و افرادی که دارای صلاحیت بهتر بوده اند را دانشگاه جذب کرده که به نسبت دانشجویان کنکور دانشگاه رضوی موفق بوده است.

مهندس وهاب درخصوص وضعیت علمی دانشجویان رضوی از نگاه سازمان سنجش اظهار کرد: از نظر علمی وزارت علوم بررسی و ارزیابی های علمی دانشگاه ها را انجام می دهد اما سازمان سنجش کشور موسسه مطالعاتی را دارد که ارزیابی هایی را کسب می کند و  بر اساس گزارش ها و آمارهایی که تا کنون کسب شده دانشجویان خوبی در کلیه مقاطع و رشته ها جذب شده اند./۸۶۱/پ203/ب1

ارسال نظرات