۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۷۳۶۷۶

روحانیان لرستانی خواستار رفع مشکلات اقتصادی شدند

علما و روحانیان استان لرستان با تجمع در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در راستای اعتراض به وضعیت گرانی در کشور، خواستار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند.
تجمع روحانیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ظهر امروز علما، روحانیان و طلاب لرستانی با حضور و تجمع در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، اعتراض خود را نسبت به وضعیت اقتصادی و مشکلات آن اعلام کردند.

در این تجمع علما و روحانیان لرستانی خواستار رفع مشکلات اقتصادی کشور شدند.

حجت الاسلام سیدعیسی موسوی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان و دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم آباد، در این مراسم بر ضرورت حفظ آرمان های انقلاب، امام و شهدا تأکید کرد و گفت: فشارهای اقتصادی و وجود مشکلات نباید بر اراده ملت تأثیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی باید خود نسبت به رفع مشکلات ورود پیدا کنند، افزود: مردم پشتوانه نظام هستند و حضور مردم در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی در جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید بر ضرورت ورود مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و مجلس با توجه به رکود اقتصادی، بیکاری، تورم، کاهش ارزش پول، نبود قانون کارآمد و شفاف ورود پیدا کنند.

وی در ادامه سیاست های ناکارآمد و غلط اقتصادی را از دلایل مشکلات موجود در کشور خواند و افزود: اصلاح این سیاست ها لازمه رفع مشکلات است.

اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت ورود جدی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: با برخورد جدی با متخلفان و ورود به موقع باید جلوی مشکلات گرفته شود.

وی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی را راه حل رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: با تکیه بر ظرفیت های داخلی و تولیدات داخلی باید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقدام کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات