۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۷۴۱۸۰
در راستای پاسداشت روز خبرنگار؛

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان دیدن کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در راستای پاسداشت و ارج نهادن به مقام خبرنگار در دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان حضور پیدا کرد.
حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد سراج، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، ظهر امروز در راستای تجلیل از مقام خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالیت های صورت گرفته اين معاونت در زمینه های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولان را خواستار شد و گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در زمینه نهادینه سازی معارف دینی و اسلامی به مساجد سطح شهر اهواز توجه ویژه ای کرده و براین اساس بسیاری از فعالیت های فرهنگی مناطق را با همکاری مساجد و تحت عنوان مسجدمحوری مورد توجه قرار داده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۰ محفل انس با قرآن را در اهواز برپا کردیم که نسبت به سال گذشته رشد صددرصدی داشتیم؛ چنانکه ۹۵ مسجد را در برگزاری برنامه های تابستانه یاری کردیم.

سراج در ادامه برگزاری همایش شعر عربی علوی، نورافشانی سطح شهر، مسابقات کتابخوانی و همایش ولايت را از فعالیت های صورت گرفته معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایام عید غدیر برشمرد و افزود: اعطای مجوز به خانه های بازی با محوریت قرآن و عترت، راه اندازی سرای محله و فرهنگ سرا در مناطق مختلف اهواز، احداث کتابخانه عمومی با کمک خیران، توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین و راه اندازی نمایشگاه کارآفرینی از دیگر اقدامات معاونت است.

وی همچنین به پروژه های در دست افتتاح و اقدمات صورت گرفته برای زیباسازی فضای شهری، رفع موانع زیبایی شهری، جمع آوری متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان، توجه به تبلیغات محیطی، آموزش شهروندی، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در پارک ها و فضاهای سبز اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز ضمن تشکر از فعالیت های خبرگزاری رسا عنوان داشت: تعاملات بسیار خوبی با حوزه و روحانیت در زمینه بسط آموزه های دینی  و فضای معنوی در سطح شهرصورت گرفته است./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات