۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۷۴۸۰۷
سردار سنایی راد:

دشمن با موج سواری بر مسائل داخلی درصدد براندازی نظام است

مسؤول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مذاکره با آمریکا بیانگر ضعف است، گفت: دشمن با موج سواری بر مسائل داخلی ایران درصدد براندازی نظام است.
سنایی راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سنایی راد مسؤول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، امروز در کارگاه توانمندسازی مبلغات سنتی و حوزوی که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) استان تهران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در حسینه فاطمةالزهرا(س) برگزار شد، گفت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار گرفته بحرانی نیست اما باید هر چه سریع‌تر آن مسائل حل شود تا بستر سوء استفاده دشمن قرار نگیرد.

وی افزود: دشمن امروز به دنبال موج سواری بر مسائل داخلی ایران است مسائلی که مولد اعتراض مردم شده است. متاسفانه برخی مسؤولان کشور در مقابل دشمن در نهایت تواضع اما زمانی که در برابر مردم قرار میگریند طور دیگری هستند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه مذاکرات به این دلیل صورت پذیرفت تا مشکلات مردم رفع شود، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر با مذاکره مشکلات مردم حل می‌شود ما این انعطاف را می‌پذیریم؛ همه دیدند که مشکلات کشور دوخته شده به مذاکرات با دشمن عهد شکن نیست.

مسؤول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز دشمنان درصدد هستند تا مردم را به از انقلاب خسته کنند، اظهار داشت: امروز هدف دشمن وادار کردن ایران به سازش است و آن را در به آشوب کشاندن و بی ثبات کردن کشور جستجو می‌کند تا مردم را علیه نظام بشوراند.

وی ادامه داد: شیوه کار دشمن تشدید فشار بر مردم است بر همین اساس از اختلافات و مشکلات داخلی سوء استفاده می‌کند تا نظام به خاطر مردم وادار به تمکین از خواسته دشمن شود.

سردار سنایی راد عنوان کرد: امروز برخی می‌گویند ترامپ گفته بیایید بدون قید و شرط مذاکره کنیم، امام راحل فرمودند: آنان مانند سگ می‌مانند اگر فرار کنید پاچه شما را گاز خواهد گرفت؛ امروز مذاکره به آمریکا بیانگر ضعف است ما اگر در برابر او از خود ضعف نشان دهیم به طور قطع فشارش بر ما بیشتر خواهد شد اما اگر از موضع قدرت با آنان سخن بگوییم به طور قطع از خواسته خود عقب نشینی خواهند کرد؛ بنابراین کسانی که می‌گویند اگر ما با آمریکا هم دم شویم ما بقی کشورها با ما همراه می‌شوند چنین نیست بلکه همراهی سایر کشورها با ما زمانی اتفاق می‌افتد که ما در موضع قدرت و در برابر آنان باشیم.

مسؤول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز دو نگاه سکولار و نگاه دینی در کشور ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که خسته از انقلاب هستند نگاهشان سکولاری است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات