۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۷۵۳۹۷
رهبر انصار الله یمن:

آل سعود و امارات خیانتکار و منافق هستند

رهبر انصار الله یمن، آل سعود و امارات را خیانتکار و منافق دانست و اظهار داشت: این دو کشور در راستای اهداف آمریکا قدم بر می دارند.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله یمن شب گذشته با صدور بیانیه ای عید سعید قربان را به مردم این کشور و امت اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عید قربان به بشریت درس داد که در برابر خداوند متعال باید تسلیم مطلق باشند.

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد: ما باید از داستان حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل (علیهما السلام) بیاموزیم که چگونه خواست خداوند متعال را بر خواست خود ترجیح و اولویت دهیم؛ ما این روزها نیازمند این درس تاریخی هستیم. خانواده های شهدا و مجاهدان نمونه جدیدی از داستان حضرت ابراهیم (علیه السلام) هستند.

وی با بیان این که با آزاد شدن اراده، امت به آزادی خود در زندگی، مواضع و تصمیماتش دست پیدا می کنند، افزود: امت اسلامی در مرحله ای قرار داد که باید فداکاری کند، در غیر این صورت منافقان با فریب، آنان را به سمت قربانی شدن در راستای اهداف دشمنان سوق می دهند.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت: یمنی های صادق به لطف الهی در امتحان خداوند متعال سرافراز خارج شدند و ناامیدی و زیان و ذلت سهم همه خیانتکاران و کسانی که در کمین ملت هستند، شد.

وی در بخش دیگر پیام خود به جنایت و خیانت های رژیم آل سعود و هم پیمانانش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رژیم سعودی و امارات در راستای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر نفاق و خیانت قدم بر می دارند.

رییس جنبش انصار الله یمن از خداوند متعال پیروزی و موفقیت را برای مردم این کشور و سلامتی حاجیان را مسالت کرد و بیان داشت: امیدواریم که خداوند متعال از آل سعود ملحد که با ظلم و ستم ملت یمن را از حج محروم کرد، انتقام بگیرد.

گفتنی است که آل سعود امسال نیز مانند سال های گذشته مردم برخی از کشورهای نظیر یمن و سوریه را از انجام مناسک حج محروم کرد و مانع از ورودشان به عربستان شد./994/ب902/ف

ارسال نظرات