۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۵۶۴۲
حجت الاسلام طباطبایی:

انقلاب اسلامی برای مردم ایران افتخار است

مبلغ خارج از کشور با تاکید بر اینکه مردم ایران باید خود و فرهنگ غنی خودشان را باور کرده و به آن افتخار کنند، گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران افتخار است.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن طباطبایی استاد حوزه علمیه و مبلغ خارج از کشور، امروز در نوزدهمین جلسه «شبنه انقلاب» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: برخی با منفی گرایی قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند.

وی افزود: انقلاب نعمت بزرگ خداوند به مردم است از این رو صیانت و حفاظت از آن وظیفه همگانی است امروز ما تاثیر حرکت انقلابی امام راحل را در جهان حس می‌کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی علت دشمنی و هجمه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی را گسترش و تاثیر گذاری انقلاب بر منطقه دانست و اظهار داشت: امروز انقلاب در حال صدور به است برای مثال در جزایر فی‌جی که با وجود جمعیت 100 هزار نفری اهل تسنن ما شاهد وجود مجمع اهل بیت(ع) هستیم همچنین در برزیل زنان می‌توانند کارت شناسایی با تصویر محجبه داشته باشند که همه اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه انقلاب الگوی تمامی آزاد اندیشان دنیا است و از جمهوری اسلامی ایران انتظار برنامه ریزی هدفمند دارند، گفت: ما امروز شاهد نفوذ کلام رهبری در سراسر جهان هستیم ما می‌بینیم که با یک سخنرانی ایشان چطور معادلات دنیا تغییر کرده و در هم پیچیده می‌شود.

وی حضور طلاب و مبلغان اسلامی برای سخنرانی در سراسر دنیا را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: در هزار سال گذشته چنین امری بی سابقه بوده است و امروز دشمنان برای همین با ایران دشمنی می‌کنند.

این مبلغ خارج از کشور با تاکید براینکه مردم ایران باید خود و فرهنگ غنی خودشان را باور کرده و به آن افتخار کنند، خاطرنشان کرد: در تحریم‌های آمریکا ما شاهد بودیم که برخی تجار خارجی می‌گفتند حاضر هستند همه دارایی و ثروت خود را در راه صیانت از انقلاب اسلامی هزینه کنند بنابراین انقلاب برای مردم ایران افتخار است./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات