۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۵۶۶۳

بیانیه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی در واکنش به اتفاقات مدرسه فیضیه بیانیه ای صادر کرد.
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی در واکنش به اتفاقات مدرسه فیضیه بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

آنان که منشور روحانیت امام(ره) را تورق کرده اند، می دانند شدیدترین انتقادات به حوزه و روحانیت را ایشان مطرح نموده است...؛  امام(ره) ضمن تاکید و تایید روحانیت اصیل، علیه اسلام آمریکایى که به تعبير رهبری اسلام متحجر و اسلام سکولار است به شدت موضع گرفته و در برابر  مقدس مابان خشک مغز حامی اشرافیت و جدا از مردم تمام قد ایستاده است. 

هشدار پیرامون نفوذ در حوزه های علمیه را هم امام راحل بیان کرده است هم امام حاضر. 

در روزهای اخیر و در تجمع خودجوش طلاب در مدرسه فیضیه، استاد رحیم‌پور ازغدی که از فضلای حوزه علمیه و از شاگردان مراجع عظام بوده است، فرمایشات امام و رهبری را تکرار و تحلیل کرده است.

مع الاسف عناصر شکست خورده که هم در عرصه سیاست و هم در عرصه فرهنگ و اقتصاد موجب نارضایتی مردم گشته اند، بنابر مشی معمول خود، در صدد انتقام از منتقدان بر آمده اند و به جای پاسخگویی و عذرخواهی در برابر کاستی ها و نواقص، طلبکارانه به بهانه یک شعار، طلاب را مورد هجمه قرار داده اند!

هنوز مدتی زیادی سپری نشده است که مراجع معظم تقلید با انتشار بیانیه هایی  اعتراض خود را به دولت و مسؤولان اعلام و از زبان مردم توصیه هایی به ایشان بیان کردند. 

طلاب در لبیک به مراجع و حمایت از مطالبات مردم تجمعاتی در مشهد و تهران و قم و...  برگزار نمودند. حال عده ای عناصر سیاسی با هوچی گری قصد دارند بدنه حوزه و طلاب را در برابر مراجع عظام قرار دهند تا سخن یکپارچه و متفق حوزه در اعتراض به وضع نابسامان موجود شنیده نشود. 

روحانیت اصیل، همان گونه که امام(ره)  فرموده است تشنه خون سرمایه داران زالو صفت و حامی محرومین و مستضعفین است و از این راه مبارک با تشر سردمداران اسلام آمریکایى کوتاه نخواهد آمد و متحجرین و سکولارهای ضد مردم را در هر لباسی باشند رسوا خواهد کرد.

مسببان وضع امروز بهتر است جای حاشیه سازی و انحراف افکار عمومی پاسخگوی گله مندی مردم و دغدغه علمای معظم باشند تا خیر دنیا و توشه آخرت شان باشد.

__________________________ 

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی 
۳شهریور ۱۳۹۷

/۹۶۹/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات