۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۷۶۰۰۰
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

آمارهای رییس جمهور شبیه طنز است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است امروز و در جریان طرح سوال از روحانی، رییس جمهور ضمن نگاه از بالا به پایین به مجلس خارج از موضوع صحبت کرد.
حجت الاسلام موسوی لارگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ششم شهریورماه سال ۹۷در تذکری خطاب به علی لاریجانی گفت: امروز و در جریان طرح سوال از رییس جمهور، آقای روحانی ضمن نگاه از بالا به پایین به مجلس خارج از موضوع نیز صحبت کرد که باید رییس جلسه به وی تذکر می‌داد.

وی ادامه داد: آمارهایی که از سوی رییس جمهور ارائه شد بیشتر جنبه طنز داشت. واقعیت این است که این آمارها فقط باعث یک شادی می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه کاری روحانی ابراز داشت: آقای روحانی دوران تبلیغات و انتقاد از عملکرد دولت قبل گذشت، آقای رییس جمهور در
۴ سال گذشته که مدام از عملکرد دولت قبل انتقاد می‌کرد و به نظر می‌رسد در 4 سال پیش‌رو هم مدام می‌خواهد بگوید چنین باید بشود یا چنین باید عمل کرد. 

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز قاچاق تولید را بیچاره کرده است و خودمختاری بانک‌ها باعث ضربه به تولید کشور شده است./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات