۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۷۶۰۴۱
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

دشمنان با جنگ روانی و اقتصادی در پی به زانو درآوردن ملت هستند

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قصد دارند با تحریم و نفوذ و جنگ روانی و جنگ اقتصادی مردم ایران را به زانو درآورند.
حجت الاسلام قدیمی - نشست کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در دیدار با شماری از آزادگان، با اشاره به اقدامات دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران، به تشریح نقشه‌های دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران پرداخت.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قصد دارند با تحریم و نفوذ و جنگ روانی و جنگ اقتصادی مردم ایران را به زانو درآورند که باید به آن‌ها بگوییم این اقدام شما ما را به زانو درنمی‌آورد و ما تا ابد آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازیم.

حجت‌الاسلام قدیمی اظهار داشت: تکلیف ملت ایران صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب و اسلام است؛ اما باید بدانیم شرط صیانت مقاومت است.

وی با اشاره به تداوم حیله‌های دشمنان، افزود: آمریکا به دنبال تکرار وقایعی چون ۲۸ مردادماه است تا شاه دیگری را وارد مملکت کنند اما نه از طریق کودتا بلکه از طریق جنگ اقتصادی؛ اما ملت ایران همواره با وحدت اجازه این کار را به آمریکا نخواهند داد.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: ملت امروز همان ملتی است که بازهم تودهنی بزرگی به آمریکا خواهد زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه والای آزادگان، گفت: آزادگان عزیز کشورمان با تحمل سختی‌ها، صبر در مقابل شکنجه‌ها و محرومیت‌ها به ملت شریف ایران و کشورمان آبرو دادند و آبروی نظام را در بین دشمنان حفظ کردند.

حجت‌الاسلام قدیمی با بیان اینکه ملت ایران جان‌فشانی و رشادت آزادگان را از یاد نخواهد برد، خاطرنشان کرد: همگان نسبت به احیای فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج و تبیین آن به نسل آینده وظیفه دارند.

وی افزود: آزادگان افرادی هستند که در راه ایثار و ازخودگذشتگی از جان و دار و ندار خود گذشته و پیام‌آور صلح، آزادی و آزادگی شدند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات