۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۷۶۵۳۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

مبارزه قاطع با فساد اقتصادی مطالبه جدی جامعه است

خالقی با بیان این که مبارزه با فساد اقتصادی باید از سرچشمه صورت بگیرد، گفت: امروزه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی به اصلی‌ترین مطالبه آحاد جامعه تبدیل شده است.
بشیر خالقی

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ظرفیت های بالای جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت:‌ کشور ما سرزمین بزرگی است و استعداد‌ها، توانمدی‌ها و منابع طبیعی فراوانی در اختیار دارد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مسؤولان و مدیران دولتی انتظار می‌رود تا از منابع طبیعی که در دریاها، معادن و جنگل‌های کشور وجود دارد نهایت بهره‌گیری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همان طور که قرآن کریم در آیه 29 سوره مبارکه فتح می‌فرماید باید با دشمنان سختگیری و با دوستان مهربانی کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تأکید بر اتحاد و انسجام میان مسؤولان، ابراز داشت: نزدیک به چهل سال از عمر انقلاب می‌گذرد اما دشمنان جمهوری اسلامی ایران دست از دشمنی خود با ملت شریف ایران برنداشته‌اند و از هر فرصتی برای آسیب‌رساندن به کشور استفاده می‌کنند، ولی مسؤولان کشور با اتحاد، انسجام و وحدت کلمه می‌توانند سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان باشند تا از بروز چالش در کشور جلوگیری شود.  

وی با اشاره به فعالیت‌های چند سال اخیر دولت، خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت که همه فعالیت‌های دولت در طول عمر خود تنها مثبت یا منفی بوده است، چرا که دولت در این چند سال فعالیت‌های مثبت و منفی متعددی داشته است، از این رو هر یک از فعالیت‌های دولت باید در جای خود مورد ارزیابی قرار بگیرد.

عضو فراکسیون اشتغال با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه را آزار می‌دهد، تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران به سادگی به دست نیامده است که بخواهیم آن را از دست بدهیم. برای حفظ این نظام اسلامی خون‌ها ریخته شده و جان‌ها از دست رفته است.

وی افزود: ملت شریف ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرده‌اند که علیرغم همه مشکلات حافظ نظام اسلامی ایران هستند. بنابراین قوای مجریه، مقننه و قضائیه موظفند با کار شبانه روزی ریشه مشکلات را یافته و در صدد حل آن برآیند.

خالقی با بیان این که مبارزه با فساد اقتصادی باید از سرچشمه صورت بگیرد، گفت: امروزه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی به اصلی‌ترین مطالبه آحاد جامعه تبدیل شده است.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار خروج از مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: با عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان جلوی قاچاق‌های سازمان‌یافته کالا از مبادی رسمی و استفاده از رانت‌های اطلاعاتی را گرفت./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات