۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۶۸۳۹
استاندار لرستان:

توسل به اهل بیت راه مقابله با شبیخون فرهنگی است

استاندار لرستان با بیان اینکه اجلاس پیرغلامان حسینی فرصتی برای تجلیل از پدیدآورندگان شور و شعور حسینی است، گفت: توسل به اهل بیت(ع) راه مقابله با شبیخون فرهنگی است.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه شانزدهمین همایش بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه ثارالله خرم آباد گفت: لرستان مفتخر است با میزبانی از این رویداد بزرگ، کانون توجه ایرانیان و شیعیان شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی فرصتی مناسب برای تجلیل از پدیدآورندگان شور و شعور حسینی است، افزود: این اجلاس بهترین فرصت برای یادآوری آیین زیبای عزاداری با اخلاص مردم استان در ایام محرم و صفر است.

خادمی لرستان را مطرح ترین استان ها در ارادت به اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: ادب و عزاداری مردم این دیاراز دیرباز خالصانه و همواره مورد توجه بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: مردم لرستان همواره زیر پرچم ولایت بوده اند و در برهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، شبیخون های فرهنگی و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به اهل بیت(ع) توسل کرده اند.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد که در پناه معصومان و در راه خدمت بیشتر و در جهت پیشبرد اهداف نظام، تحقق منویات رهبری انجام برنامه های دولت تدبیر و امید گام برداریم.

گفتنی است، شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور 400 میمان داخلی و خارجی تا 16 شهریور ماه جاری در حال برگزاری است./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات