۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۶۹۱۱
عزیزی خبر داد؛

شرکت ۵۰ طلبه لرستانی در طرح تربیت یاوران نماز

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری کارگاه آموزشی با هدف تربیت مربیان یاوران نماز خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ طلبه شرکت کرده اند.
کارگاه آموزشی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از ظرفیت خواهران طلبه به عنوان تربیت مربی با عنوان یاوران نماز استفاده می شود.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در مدارس آموزش و پرورش افزود: در راستای فعالیت خواهران طلبه به عنوان مربی یاوران نماز کارگاه های آموزشی برای آنان برگزار می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون 320 بانوی طلبه در این کارگاه های تخصصی نماز شرکت کرده اند، عنوان داشت: هم اکنون 50 نفر دیگر از طلاب این دوره آموزشی را گذرانده اند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ترویج فرهنگ اقامه نماز و نمازشناسی، آموزش احکام عملی نماز، نماز در خانواده و پاسخ به شبهات نماز برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: طرح تربیت مربی با عنوان یاوران نماز با حضور 25 آموزشیار نهضت سوادآموزی در شهر خرم آباد، الیگودرز و الشتر هم اکنون در حال برگزاری است.

گفتنی است، طرح تربیت مربی با عنوان یاوران نماز با همکاری و تعامل حوزه علمیه خواهران لرستان و ستاد اقامه نماز برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات