۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۷۷۰۹۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

خدمت به مردم نیازمند تلاش و کوشش است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر تلاش و جدیت در کارها تأکید کرد و گفت: تلاش و کوشش در هر زمینه ای و در سایه روحیه انقلابی نشاط آور بوده و روحیه امید را در جامعه تقویت می کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان لرستان بر فعال بودن هیأت های ورزشی تأکید کرد و گفت: فعال بودن لازمه نشاط است و مدیر ورزشی و کمیته های ورزشی باید فعال باشند.

وی با بیان اینکه معتقد بودن به ارزش ها بزرگ ترین تفاوتی است که ما با سایر کشورها داریم، افزود: امروز در همه بخش ها ما نیاز به کار، تلاش و جدیت داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مدیران و مسؤولان در هر زمینه ای که فعالیت دارند باید تلاش و کوشش داشته باشند، اظهار داشت: کسی که اقتصادی است باید تلاش و کوشش اقتصادی داشته باشد، کسی که ورزشی است تلاش و کوشش ورزشی باید داشته باشد، کسی که روحانی است تلاش و کوشش مذهبی باید داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش و کوشش باید سرلوحه کارها قرار گیرد، یادآور شد: این مهم موجب زنده شدن دل ها و تقویت روحیه امید در جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمن میرعمادی کار و تلاش را نشاط آور خواند و گفت: این مهم موجب امیدواری می شود و در سایه کار و تلاش بسیاری از مشکلات در زمینه های مختلف برطرف می شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: در هر زمینه ای که فعالیت می کنیم با همکاری، وحدت و تعامل مسؤولان و مدیران می توان گره بسیاری از مشکلات را باز کرد و با تکیه بر توانایی ها و نیروهای داخلی به مردم خدمت کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات