۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۷۱۷۱
جانشین فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛

ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان پیام رزمایش محمد رسول الله

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: پیام رزمایش محمد رسول الله و حضور بسیجیان در این رزمایش ایستادگی در برابر توطئه های دشمن و مقابله با هر تحرکی که امنیت کشور را هدف قرار دهد، می باشد.
رزمایش محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار حبیب‌الله  توکلی، جانشین فرمانده سپاه لرستان، ظهر امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در خرم آباد، گفت: پیام این رزمایش این است که بسیجییان با حفظ آمادگی و هوشیاری تحرکات دشمن را بیرون مرزها و توطئه های فریب خوردگان را در داخل کشور رصد می کنیم.

وی افزود: بسیجیان با این حضور و اعلام آمادگی در رزمایش محمدرسول الله اعلام می کنند که تمام قد در برابر هر گونه تحرک که بخواهد امنیت کشور را خدشه دار کند و آسایش و امنیت مردم را مخدوش کند، ایستادگی می کنند.

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان لرستان

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به مصادف بودن رزمایش محمد رسول الله با فرا رسیدن ایام محرم ادامه داد: بسیجیان با حضوردر این رزمایش یک بار دیگر آمادگی خود را با رویکرد امنیتی و خدمات رسانی به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم لرستان خبر داد و گفت: گروه های جهادی منشأ خدمات ارزشمندی برای جامعه در مناطق محروم و دور افتاده داشته اند.

توکلی با اشاره به اینکه اعزام گروه های جهادی امدادی، بهداشتی، در مانی و خدماتی در گذشته و تا به امروز منشأ خدمات ارزشمندی در جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: این گروه ها امروز نیز در کنار گردان های بیت المقدس در مناطق حاشیه نیشین شهری در شهرستان های استان در کنار محروم قرار گرفته اند تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان در پایان با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از 9 شهریور ماه خاطرنشان کرد: این گروه ها تا پایان شهریورماه در سراسر استان فعالیت خود را ادامه می دهند./9451//۲۰۳/خ

 

 

 

ارسال نظرات