۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۷۷۱۷۴
مدیر مدرسه علمیه برادران کوهدشت خبر داد؛

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰ طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت از آغاز سال تحصیلی در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۴۰ طلبه تحصیل در حوزه را در باقرالعلوم کوهدشت آغاز کردند.
مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آغاز سال تحصیلی در این مدرسه خبر داد و بیان داشت: با توجه به شرایط حوزه سال تحصیلی طلاب شهرستان کوهدشت از امروز به صورت رسمی آغاز شد.

وی به پذیرش طلاب جدیدالورود در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اشاره کرد و اظهار داشت: در سال تحصیل جدید از بین متقاضیان ورود به حوزه علمیه برادران کوهدشت، 14 طلبه جدیدالورود پذیرفته شد.

حجت الاسلام سبحانی مهم ترین معیار و ملاک پذیرش را کیفیت محوری خواند و اظهار داشت: توانایی علمی و دارا بودن اخلاق از معیارهای پذیرش طلاب جدیدالورود بود.

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون این 140 طلبه بومی شهرستان کوهدشت در سطح یک و پایه 9 مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند و از ظرفیت اساتید برجسته حوزه در این مدرسه علمیه بهره مند می شویم.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت مهم ترین توصیه به طلاب را برای موفقیت در مسیر طلبگی تلاش و کوشش عنوان کرد و گفت: طلبه ها برای پیمودن این مسیر طلبگی که انتخاب کرده اند همواره باید به علم روز و علوم دینی و حوزوی مجهز باشند.

وی اظهار داشت: طلبه ای موفق است که از ساعات شبانه روزی خود در کسب معارف و علوم دینی بهره مند شود و همواره برای رسیدن به هدف طلبگی خود تلاش کند تا پایه های علمی و اخلاقی خود را تقویت سازد.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت یک طلبه تحصیل با انگیزه برای رسیدن به هدف مشخص است، با توجه به حضور اساتید برجسته در مدارس علمیه، طلاب باید از توانایی علمی این اساتید غیر از ساعات درسی خود نیز بهره مند شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات