۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۷۷۲۹۰
آیت الله نجفی:

حضرت زینب نماد مبارزه با ظلم است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان کرد: حضرت زینب (سلام الله علیها) نماد مبارزه با ظلم و انحرافات در امت اسلامی است.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، هانی مرتضی تولیت آستان مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها) به همراه هیأت همراه با حضرت آیت الله شیخ بشیر حسین نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت وگو کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار به جایگاه مراقد مقدس به ویژه بارگاه مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در جهان اسلام و دل های مسلمانان اشاره کرد و بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر به این مراقد تاکید کرد.

وی افزود: بارگاه مطهر ائمه اطهار (علیهم السلام) از ظرفیت فرهنگی و تاریخی خاصی برخوردار هستند که باید به آن توجه وافری کرد.

این مرجع تقلید به نقش حضرت زینب (سلام الله علیها) در تاریخ اسلام و ظلم های که به این بانوی عظیم الشان شده است، اشاره کرد و بیان داشت: حضرت زینب (سلام الله علیها) نماد مبارزه با ظلم و انحرافات در امت اسلامی است.

هانی مرتضی نیز در این دیدار ضمن ارئه گزارشی از آخرین وضعیت و خدمات آستان مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها) از مواضع پدرانه حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی نسبت به مردم سوریه، حمایت و کمک رسانی به آنان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام شیخ علی نجفی مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی در دیدار جداگانه با تولیت آستان مقدس حضرت زینب (سلام الله  علیها) بر استمرار کمک های این مرجع از مراقد مقدس و مسلمانان تاکید کرد.

حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی در دیدار با جمعی از شیعیان عراق گفت: عید غدیر خم همه تلاش های رسولان، انبیا و اوصیاء (علیهم السلام) برای پایه ریزی مبادی و تاسیس دولت حق برابر گشت.

وی ادامه داد: واقعه غدیر خم در حقیقت دعوت مردم به اسلام اصیل و اعلام به آنان نسبت به اینکه کمال دین در ولایت امیر المومنین (علیه السلام) است از همین موضوع فهمیده می شود که عید غدیر اشرف اعیاد است/994/ب902/ف

ارسال نظرات