۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۴۴۷
پیش از ظهر امروز؛

گردهمایی معاونان پژوهش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

گردهمایی معاونان پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی جدید برگزار شد.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین گردهمایی معاونان پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان پیش از ظهر امروز و در سال تحصیلی 98 ـ 97 در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد، معاونان پژوهش مدارس گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی 97 ـ 96 ارائه و راهکارهایی برای ارتقای سطح پژوهش در سال تحصیلی جدید بیان کردند.

همچنین حجت الاسلام محمدصادق رستمپور، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان تخصیص 5 نمره پژوهشی به یکی از دروس در همه پایه های تحصیلی را از برنامه های ابلاغی عنوان کرد و گفت: مقاله نویسی، جزوه نویسی و حضور در کارگاه ها و مشاوره های پژوهشی از فعالیت هایی است که در صورت اجرای آنها از سوی طلاب، 5 نمره پژوهشی را به دست خواهند آورد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان برگزاری جشنواره های مقالات پژوهشی در مدارس را از مشوق های مورد نیاز برای طلاب در امر مقاله نویسی برشمرد و اظهار داشت: به نمایش درآوردن برنامه های پژوهشی مدرسه به شکل دلچسب و مطلوب برای عموم طلاب، نصب برد پژوهشی، نصب نکات و راهنمایی های مقاله نویسی و جزوه نویسی در قالب اینفوگرافی از جمله مشوق ها برای ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش در میان طلاب است./9456/د۱۰۳/ب1

ارسال نظرات