۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۷۶۲۸
یکتا:

مشکلات و موانع نمی تواند جلوی جریان اربعین را بگیرد

روایتگر دفاع مقدس با اشاره به این که اربعین ظرفیتی برای جمع آوری سرباز برای امام زمان(عج) است، گفت: دشمن می خواهد این ظرفیت را از ما سلب کند، اما شکی نیست که مشکلات و موانع نمی تواند جلوی این جریان عظیم را بگیرد.
سخنرانی حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج حسین یکتا شب گذشته در سومین شب از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان سیدالشهدا(ع) که در گلزار شهدای قم برگزار شد با بیان اینکه "نظر خدا به انقلاب برنگشته است"، گفت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است که بخواهد با اندکی گرانی و مشکلات اقتصادی از بین برود؛ قطعاً مشکلات امروزی نیز حل خواهد شد و آینده این انقلاب بسیار روشن و نورانی است.

روایتگر دفاع مقدس با اشاره به این که کار دشمن تمام شده است، اظهار داشت: امروز حتی خود دشمن نیز به این موضوع اشراف کامل دارد و در حال تکاپو است و با همه قوا به میدان آمده تا بلکه بتواند لحظه ای بیشتر نفس بکشد.

وی با بیان اینکه انقلاب بارها با هدایت‌های امام زمان(عج) نجات پیدا کرده است، عنوان کرد: باید باور کنیم که این امام زمان(عج) است که بر دل ها حکومت می کند، نه عملیات رسانه ای و روانی دشمن؛ بر این اساس جوانان جامعه باید عقیده خود را بیش از پیش تقویت کنند تا در مواجهه شبهات بی پایه و اساس اعتقادات شان متزلزل نشود.

یکتا با اشاره به این که اربعین ظرفیتی برای جمع آوری سرباز برای امام زمان(عج) محسوب می شود، ابراز داشت: دشمن می خواهد این ظرفیت را از ما سلب کند، اما شکی نیست که مشکلات و موانع نمی تواند جلوی این جریان عظیم را بگیرد.

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: گرانی ها و مشکلات نمی تواند عقاید محکم مردم انقلابی را دچار تزلزل کند، زیرا این افراد یقین دارند که نباید به خاطر مشکلات اقتصادی که همه آن ها قابل درست شدن است، اعتقاد و امید خود را از دست بدهند.

وی با بیان این که امتحانی پیچیده و بسیار مهم برای نسل جوان شروع‌ شده است، تأکید کرد: امروز داریم به قله ظهور نزدیک می شویم، بر این اساس بدیهی است که نیاز بیشتری به همت ها و تلاش های بزرگ داریم؛ امروز نیازمند همت های والایی همچون همت شهید حججی داریم که سر داد، اما سری در سرها شد و انقلابی در جهان به پا کرد.

یکتا یادآور شد: امروز دهه هشتادی ها و هفتادی ها آمده اند تا به فرماندهی دهه شصتی ها انقلاب را به دست بگیرند و با توکل بر خدا از پیچ های تاریخی عبور کنند؛ ما با چالش‌های پرتکانی مواجه خواهیم بود و به لطف خدا از این ابرهای باردار و چالش‌های پر تکان به سلامت عبور خواهیم کرد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات