۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۷۷۲۶
استاد حوزه علمیه:

اخلاص امام حسین رمز ماندگاری حادثه کربلا است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: اخلاص امام حسین رمز ماندگاری حادثه کربلا است.
حجت الاسلام قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی استاد حوزه علمیه شب گذشته در مسجد امام خمینی(ره) شهر کرمان، گفت: حفظ دین یکی از درس های عاشورا به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که اهل بیت به فقیران کمک زیادی می کردند، ابراز داشت: انسان هایی در دنیا موفق هستند که رفتار و گفتار خود را اهل بیتی کنند و سعی کنند که زندگی خوبی را برای خود داشته باشند.

وی ابراز داشت: رفتن به کربلا ثواب زیادی را به دنبال دارد اما رفتن به زیارتی که در کنار آن گناه باشد و انسان تقوا را رعایت نکند، فایده ای را دربر نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که امام حسین کارهای خود را برای خدا انجام داد، بیان داشت: اخلاص داشتن یکی از درس های عاشورا به مردم است و کسی در کار خود موفق می شود که کارهای خود را برای خدا انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: کاری که انسان برای هوس خود انجام می دهد و به دنبال این است که دیگران کار او را ببینند، در راه خدا قبول نمی شود.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که زنده ماندن حادثه کربلا تا امروز به سبب اخلاص است، اظهار داشت: طلبه ای می تواند در کار تبلیغی خود موفق باشد که کار خود را برای خدا انجام دهد.

وی با بیان این که تکیه بر خدا در کارها انسان را در دنیا و آخرت پیروز می کند، ابراز داشت: انسان ها سعی کنند به کارها و زندگی های خود رنگ خدایی بدهند تا مورد قبول خدا قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان با توجه به این که اخلاص رمز موفقیت مردم در زندگی می شود، گفت: انسانی می تواند در دنیا و آخرت زندگی خوبی داشته باشد که از هوا و هوس دور بوده و به دنیال رضایت خدا در زندگی باشد./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات