۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۸۰۱۷
حجت الاسلام موسوی:

نسل جوان با معرفت حسینی آشنا شوند

رییس تبلیغات اسلامی سلسله با اشاره به فرصت های تبلیغی و حضور مبلغان در جمع مردم، گفت: از این فرصت ها باید در راستای آشنا سازی نسل جوان با معرفت حسینی بهره مند شد.
ماه محرم و صفر

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) بیان داشت: امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر در نهضت‌ حسینی‌ علت‌ العلل‌ قیام‌ مقدس‌ کربلا است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با قیام مصلحانه خود احیاگر حقیقى دو فریضه الهى امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: امروز ما وظیفه داریم با تمام وجود از دستاوردهای این قیام حفاظت و حراست کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اهداف و ارزش های والای نهضت امام حسین(ع) جاودانه می ماند، ادامه داد: از دیگر اهداف و فلسفه قیام عاشورا، زنده نگاه داشتن ارزش های معنوی مکتب اهل بیت(ع) به ‌ویژه نهضت عاشورا است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان و حضور در جمع آحاد مردم گفت: حضور مبلغان در مراسم عزاداری حسینی فرصتی مناسب برای تبیین اهداف قیام امام حسینی و آشنا سازی نسل جوان با معرفت حسینی است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله بیان کرد:برگزاری مراسم سخنرانی و روضه خوانی، قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل، محافل قرآنی، بیان مسائل شرعی و احکام از سوی روحانیان اعزامی و برنامه های عزاداری از جمله برنامه هایی است که در مساجد برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه اسرار حقیقت را باید در ماهیت نهضت مقدس و پرافتخار کربلا جست و جو کرد، بیان داشت: آن جز اصلاح امور، زنده کردن فضایل انسانی، مکارم اخلاقی و معامله با خدای یگانه نبود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات