۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۷۸۱۴۷
آیت الله طبرسی:

مقاومت و ظلم ستیزی مهمترین درس نهضت عاشورا است

نماینده ولی فقیه در مازندران، مقاومت و ظلم ستیزی را یکی از مهم ترین درس های قیام عاشورا عنوان کرد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح حسینیه صاحب الزمان(عج) ساری با تسلیت ماه محرم، این ماه را فرصت مغتنمی در جهت تبیین صحیح قیام حسینی عنوان کرد.

وی با تأکید براین که برداشت های سطحی نسبت به ماه محرم و قیام امام حسین(ع) را آسیب زا دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا در این ماه با فضیلت درک و فهم ما نسبت به قیام حسینی بیشتر تقویت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نهضت عظیم حسینی سرشار از درس ها و عبرت های عاشورایی است، خاطرنشان کرد: امروز باید این درس ها و عبرت ها را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت بیشتر ثابت قدم باشیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز بصیرت عاشورایی باید بیش از پیش در جامعه اسلامی ترویج و تبلیغ شود، تصریح کرد: اگر  مردم و مسؤولان ما در همه امور بصیرت و هوشیاری داشته باشند به طور حتم همواره پیروز میدان مبارزه با دشمن خواهند بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام حسین(ع) به ما درس مقابله با ظلم و زیاده خواهی داد، خاطرنشان کرد: سید و سالار شهیدان در روز عاشورا علیرغم محدودیت هایی که وجود داشت با همان یاران اندک خود در برابر لشکر یزید ایستاد و از اسلام ناب دفاع کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز ما نیز باید حسین گونه در مقابله با دشمن قسم خورده بایستیم و از اسلام و انقلاب دفاع کنیم، تصریح کرد: جنگ امروز دشمن با ما جنگ اقتصادی است که باید با برنامه ریزی هدفمند این توطئه را همانند دیگر نقشه های آنها خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر به عینه دیدند که تنها راه خنثی کردن توطئه دشمنان در ابعاد مختلف وحدت و همبستگی ملی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما همواره تلاش کردند ابتدا میان مردم و مسؤولان از هم گسیختگی و تفرقه بیاندازند و بعد نقشه خود را عملیاتی کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران باید هوشیار باشند و با تبعیت محض از مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور کنند، بیان داشت: راه برون رفت از شرایط امروز کشور وحدت ملی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید به آینده است، خاطرنشان کرد: نباید به گونه ای سخن گفت که ملت بزرگ ایران از آینده کشور ناامید شوند بلکه مبلغان و روحانیان باید در سخنرانی های خود امید به آینده را در مردم زنده کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات