۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۷۹۵۱۸
استاد درس خارج حوزه علمیه همدان:

آمریکا با استکبار خود درصدد به ذلت کشاندن کشورها است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی گفت: عداوت آمریکا از گذشته بوده و خواهد بود چرا که آن ها با پیروزی انقلاب اسلامی کمر به دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی بسته و به نابودی ایران اسلامی فکر می کنند.
محمدی قایینی

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی قایینی استاد درس خارج حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: از گذشته و با درس تازه ای که از برجام گرفتیم فهمیده می شود که آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست.

وی در ادامه افزود: عداوت آمریکا از گذشته بوده و خواهد بود چرا که آن ها با پیروزی انقلاب اسلامی کمر به دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی بسته و به نابودی ایران اسلامی فکر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی گفت: ما در سال های اخیر بیشترین انعطاف را نسبت به آمریکا داشته و امتیازات بسیاری که برخی از آن ها جزء خط قرمزهای ترسیم شده رهبری بود را تسلیم کرده ایم.

وی با اشاره به امتیازهای داده شده از ناحیه ایران به آمریکا تصریح کرد: تمام چیزهایی که آن ها در قالب مطالبات جهانی از ما گرفتند، اما در مقابل آن ها با بی توجهی به همه مسایل به طور یک طرفه زیر همه تعهدات خود زده و از قرارداد بین المللی برجام خارج شدند.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان تبیین کرد: نمونه بارز دشمنی آمریکا با مردم و ملت ایران کودتای 28 مرداد است که می بایست از آن درس های بزرگی گرفته می شد.

وی خاطرنشان کرد: با کسی که به خون ما تشنه و تا به امروز عامل کشتار هزاران نفر از مردمان این مرز و بوم بوده نمی شود با لبخند و ملاطفت برخورد کرد، بلکه باید در دهن آن ها زده تا عقب رانده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی تصریح کرد: راهکار مقابله با نطق زور اقدام متقابل، به موقع و قاطعانه است که این امر همواره مورد تاکید مقام رهبری بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه هم مانند گذشته باید در کنار یکدیگر بوده و با همگرایی دولت و ملت و با برنامه ریزی و مدیریت قوی از سد همه مشکلات گذر کنیم./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات