۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۷۹۵۳۵
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

حزب الله اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکست داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که حزب الله اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سوریه شکست داده است.
شیخ نبیل قاووق معاون اجرایی حزب الله

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی مراسم عزای حسینی که در حسینیه بلده النبی عثمان واقع در بقاع شمالی برگزار شد، بیان کرد: طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه با شکست مواجه شد و امروز با دشمنانی مواجه هستیم که به زودی ماسک را از چهره پلید آنها برخواهیم داشت.

وی افزود: آمریکا از کمک به جبهه النصره در ادلب و جریان تروریستی داعش در شرق الفرات عاجز شده است و رژیم صهیونیستی مجبور شده که در بمب گذاری و حملات مداخله سازند تا از بقایای عناصر تکفیری حمایت کنند که این مساله نشان دهنده پیروزی سوریه و متحدان آن است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: چرا اتحادیه عرب نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت کرده است؟ مواضع عربستان نسبت به دشمنی های مستمر علیه سوریه چیست؟ سکوت کشورهای عربی نسبت به این گونه مسائل از همکاری با دشمنان بدتر است و خیانت عرب ها محسوب می شود و دلیل آشکار از همدستی آنان با آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا دچار خطا استراتژیکی نسبت به حزب الله لبنان شده است، ادامه داد: آمریکا در حالی می پندارد که حزب الله وارد جنگ در سوریه نمی شود و توان تغییر معادلات جنگ را ندارد که پیروزی های چشمگیر و ارزشمندی را پس از نبرد 33 روزه بدست آورده و با پیروزی بر تکفیری های سوریه بر اراده و اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و ده ها کشور پیروزی شده است./994/ب۹۰۱

 

ارسال نظرات