۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۷۹۶۰۹
از سوی مؤسسه روایت سیره شهدا انجام می شود؛

اعزام راوی روحانی به نقاط مختلف کشور همزمان با هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام آبیار مؤسسه روایت سیره شهدا را مرجع اعزام راویان روحانی دانست و از اعزام روحانیان متناسب با درخواست های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس خبر داد.
هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام رضا آبیار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح برنامه های مؤسسه روایت سیره شهدا در هفته دفاع مقدس گفت: مؤسسه روایت سیره شهدا مرجع اعزام راویان روحانی است به گونه ای که از تمامی ارگان ها و نهادها از جمله سپاه، ارتش و آموزش و پرورش درخواست های فراوانی برای اعزام روحانی راوی انجام شده است.

معاون اعزام مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به تعداد روحانیان راوی اعزام شده از سوی مؤسسه گفت: با توجه به این که هفته دفاع مقدس به تازگی شروع شده است آمار راویان اعزامی شناور است و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می شود؛ پیش از آغاز هفته دفاع مقدس بیش از 20 درخواست برای حضور روایان روحانی داشته ایم.

وی افزود: درخواست های اعزام روحانی راوی که تاکنون به دست ما رسیده است شامل حوزه های علمیه، نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها از استان های مرکزی، تهران، قم و چهارمحال بختیاری و یادواره های عمومی مساجد می شود همچنین برای چندین کاروان راهیان نور برای حضور در غرب کشور راوی روحانی اعزام شده است.

حجت الاسلام آبیار ادامه داد: پیش از آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از سوی مدارس آموزش و پرورش شهرستان قم نیز بیش از 15 درخواست اعزام روای روحانی داشته ایم.

وی ارائه سبک زندگی شهدا را رسالت روایان روحانی دانست و گفت: در سال جاری محتوای حمایت از کالای ایرانی به عنوان یکی از ابزارهای جنگ اقتصادی در اختیار راویان قرار داده شده است تا در جنگ اقتصادی پیش رو از ابزارهای ویژه استفاده کنند به گونه ای که از سیره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این زمینه استفاده می شود./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات