۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۷۹۶۴۵
آیت الله قبلان:

دشمنان نمی‎توانند امنیت و ثبات ایران را برهم بزنند

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: دشمنان با این گونه اقدامات وحشیانه نمی توانند امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران را برهم بزنند.
شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

 

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: دشمنان با این گونه اقدامات وحشیانه درپی نقض حق حاکمیت، برهم زدن وحدت ملی و تزلزل در امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: دشمنان با چنین اقداماتی نمی توانند ذره ای از عزم و اراده ایران در مبارزه با طرح های کشورهای استکباری که در پی تسلط بر منطقه هستند را کاهش دهد و آن را مجبور به عقب نشینی کند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خاطرنشان کرد: این دشمنی و تجاوز در راستای تکمیل سیاست های ظالمانه کشورهای استکباری در جهت محاصره ایران و مجازات آن به دلیل مواضع ضد تروریستی، تکفیری و صهیونیستی است.

این عالم لبنانی افزود: دشمنان با به خاک و خون کشیدن مردم ایران در صدد انتقام از آنان به علت پیروزی و دستاوردهایشان در مبارزه با تروریسم در سوریه، عراق و لبنان هستند.

وی تاکید کرد که این اقدام با حمایت مالی کسانی رخ داد که پیش از این از تروریست ها پشتیبانی می کردند.

همچنین «میشل عون» رییس جمهور لبنان در پیامی به حسن روحانی، شهادت و زخمی شدن شماری از ایرانی ها در حمله تروریستی به رژه نظامی در اهواز را به وی تسلیت گفت.

میشل عون در پیام خود ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی بیان کرد: این جنایت تروریستی ثابت می کند که تروریسم بیماری همه گیری است که به عمق ما لطمه می زند و دین از آن مبرا است. ما در لبنان نیز از آن رنجیده ایم و بهای سختی را بابت آن پرداخت کرده ایم.

وی افزود: بدین ترتیب اینجانب مراتب همدردی خود را با شما و مردم ایران اعلام می کنم و صمیمانه ترین تعزیت ها را به ملت شما تقدیم می کنم و از خداوند متعال بهشت برین را برای شهدای آن حادثه و شفای عاجل را برای مجروحان مسالت دارم. دعا می کنم خداوند شما را از هر شری محافظت کند./994/ب۹۰۱

ارسال نظرات