۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۷۹۸۰۲
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان:

ایران به همه اهداف خود دست خواهد یافت

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان تصریح کرد: ایران باوجود دشمنی های بسیار به همه اهداف خود دست خواهد یافت.
شیخ ماهر حمود

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان طی پیامی به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است، واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته بارها حمایت خود را از مسائل مهم امت اسلامی نظیر فلسطین، مبارزه با استکبار جهانی و تلاش برای وحدت اسلامی به اثبات رسانده است.

شیخ ماهر حمود افزود: ایران به دلیل مواضع آرامانی خود تحت تحریم و انواع جنگ ها قرار گرفته است و با این وجود این جنگ و دشمنی ها نتوانسته که ایران تسلیم و یا از مبانی و آرامان هایش دور کند.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان تصریح کرد: ایران با وجود سنگ اندازی های و دشمنی های آشکار و مخفی بسیار، به اهداف خود دست خواهد یافت.

گفتنی است صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسؤولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.

میشل عون رییس جمهوری، نبیه بری رییس پارلمان لبنان و وزارت خارجه این کشور نیز به طور جداگانه حمله تروریستی در اهواز را محکوم کردند.

برخی از شخصیت ها و گروه های لبنانی از جمله حزب الله نیز پیام هایی در محکومیت این حمله و همدردی با ملت ایران صادر کردند./994/ب۹۰۱

 

ارسال نظرات