۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۷۹۹۰۹
به مدت ۱۰ شب؛

مرکز علمی فرهنگی امام حسین میزبان عزاداران حسینی بود

حجت الاسلام کعبی گفت: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) در دهه اول محرم با سخنرانی آیت الله کعبی به سوگ سیدالشهدا نشست.
امام حسین

حجت الاسلام محمد کعبی، مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون فعالیت های مرکز در ماه محرم اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته مجلس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول محرم با استقبال پرشور عزاداران حسینی و مؤمنان برگزار شد که افزون بر حسینیه مرکز فضای اطراف مرکز سرشار از عزداران بود.

مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) با بیان اینکه برنامه های دهه اول محرم تحت اشراف آیت الله کعبی برگزار شد، افزود: در این برنامه ها افزون بر بهره مندی از سخنان آیت الله کعبی از محضر خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین شیخ سعید آل کثیر استفاده و جوانان منطقه به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند.

حجت الاسلام کعبی با بیان اینکه ساعت ها پیش از آغاز سخنرانی ها شاهد حضور جمعیت بی شمار بودیم، ادامه داد: حضور جوانان از طبقات مختلف اجتماعی و مناطق دور و حاشیه ای اهواز از نکات قابل توجهی بود که در برگزاری عزاداری های محرم به چشم می آمد.

وی با اشاره به اینکه برنامه سخنرانی مرکز هر شب ساعت 10:30 برگزار می شد، عنوان داشت: آیت الله کعبی به مدت 10 شب با موضوعات حسینی به سخنرانی پرداخت که این سخنرانی ها از سوی شبکه جهانی الاهواز و صدا و سیمای استان پوشش داده شد.

مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، توجه به مسائل اجتماعی استان، دغدغه های مردمی، پاسخگویی به شبهات، مقاومت، استکبار و ضرورت مقابله با استکبار از طریق تقویت محور مقاومت را از محورهای سخنرانی آیت الله کعبی بیان کرد.

حجت الاسلام کعبی بیان داشت: آیت الله کعبی در برنامه زنده عربی «مدرسه الطف» که از صداو سیمای استان پخش شد، به بیان نکاتی پیرامون شخصیت امام حسین(ع) پرداخت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات